Kopen in NL? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik woon in Belgie maar kom vaak in Holland, en omdat de nieuwe Iphone daar 50 euro minder kost, vroeg ik me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopen in NL?
Hallo,
Ik woon in Belgie maar kom vaak in Holland, en omdat de nieuwe Iphone daar 50 euro minder kost, vroeg ik me af of ik hem als Belg niet Unlocked in de winkel zou kunnen kopen. Zou ik hem dan in Belgie met een belgische simkaart kunnen gebruiken? Heeft iemand hier ervaring of verstand van.. gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn de iPhone 4S prijzen in Nederland nog niet bekend toch?
|
|
|||
|
|||
Nja, op de site van Apple staat er toch wel een prijs..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 20:37 ---------- Nee, van de 4s niet, maar van de 4 en de 3gs, die zijn goedkoper. Wil gewoon weten of het mogelijk is, met welk model van Iphone ook. |
|
||||
|
||||
Als je een simlockvrij toestel koopt maak het niet uit in welk land je het haalt.
|
|||
|
|||
Volgens mij worden ze van fabrieks af al simlockvrij geleverd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
Kopen in de VS? | miggy | Archief | 1 | 07-07-08 14:45 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
1.1.3 kopen ???? | gmlens | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 14:44 |
Kopen !!? | Boy van Baal | Archief | 6 | 16-01-08 18:59 |
|
|