//

Een Iphone browser?

Een Iphone browser? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag nes games etc, installeren in mijn iphone, alleen heb ik het probleem dat ik geen wifi opt moment heb. Dus [wiki=1792]WinSCP[/wiki] werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-08, 20:12
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard Een Iphone browser?

Ik wil graag nes games etc, installeren in mijn iphone, alleen heb ik het probleem dat ik geen Wi-Fi opt moment heb. Dus [wiki=1792]WinSCP[/wiki] werkt niet helaas.. Weet iemand nog een ander goed programma aub? Ik heb zelf iPhonebrowser 1.52 getest, maar daar kan ik alleen in een paar mapjes komen. Voor de rest laat het programma geen var map zien in de root directory. Ligt waarschijnlijk aan mijn firmware 1.1.4? Ik hoop dat iemand even een handig werkend en simpel programma kent, weet om gewoon themes handmatig toe te voegen en nes games bijv.

Alvast bedankt

Gr,
Paul

EDIT!!

Ik krijg nu inneens als ik safari opstart of wat dan ook, de volgende melding: "EDGE activeren niet mogelijk PDP identiteit niet geaccepteerd"

Weet iemand een oplossing ook voor dit probleem? Ik heb Vodafone zorgeloos internet.

Laatst gewijzigd door PauluS87; 28-03-08 om 23:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-08, 23:50
splinter splinter is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

ik heb sinds vanmorgen min of meer hetzelfde probleem.
...omdat de server niet bereikbaar is.....EDGE activeren niet mogelijk
Heb recent 1.1.3. nederlands gemaakt en mijn Wi-Fi netwerk anders beveiligd (van WEB naar WPA) waardoor ik in mn iphone een ander netwerk aan moest maken
Ik ben er niet achter hoe ik e.e.a. weer aan de praat kan krijgen...het heeft in ieder geval prima gewerkt. Ik hoop dat iemand nog een tip heeft

gr J
  #3  
Oud 30-04-08, 00:38
splinter splinter is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

mijn probleem is opgelost
(ik heb t-mobile abonnement)

instellingen>algemeen>netwerk>edge>...
invullen van gegevens bij APN - internet
gebruikersnaam - tmobile
wachtwoord - tmobile

na deze opnieuw ingevoerd te hebben werk safari weer na behoren met het gprs netwerk van tmobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone Browser milan13 Desktop-applicaties 16 21-10-09 17:50
Kan er een homepage worden ingesteld voor de Safari browser? Lau iPhone algemeen 3 25-11-07 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.