pc geformatteerd is het mogelijk om library vanuit ipod terugbouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen Zojuist heb ik een wijze (harde) les geleerd om óók de library te moeten backuppen. Mijn Windows moest opnieuw geinstalleerd worden en daarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pc geformatteerd is het mogelijk om library vanuit ipod terugbouwen?
Hallo allen
Zojuist heb ik een wijze (harde) les geleerd om óók de library te moeten backuppen. Mijn Windows moest opnieuw geinstalleerd worden en daarmee is blijkbaar ook mijn library gewist. Nu is mijn vraag, hoe krijg ik mijn huidige playlists e.d. zoals ze al op mijn i-pod touch 4g 32gb staan terug in i-tunes. De enige optie die ik namelijk te zien krijg van i-tubes is om mn ipod te resetten en dus helemaal overnieuw te moeten beginnen..... Mn apps interesseren me niet, die zijn vast wel weer opniuew te downloaden. Het gaat me vooral om mijn muziek, mijn playlists, het aantal keer afgespeeld van muziek etc. Hoor graag jullie reacties! Dank! Mvg Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
formatteren, herstellen, itunes, library, terugzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch(1G) Renamed 'Library' folder in ssh, big problem | grassje | iPhone algemeen | 4 | 22-08-11 11:44 |
Windows: Apps van het ene naar het andere account mogelijk ? | nlrela | iTunes | 1 | 07-06-11 12:04 |
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? | Suzan | iTunes | 2 | 02-07-09 14:25 |
bellen niet mogelijk vanuit Belgie | chrit | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 30-04-08 16:03 |
Windows: Is het mogelijk? (Mappen maken in library->movies) | M.Sergio | iTunes | 6 | 25-04-08 21:40 |
|
|