//

pc geformatteerd is het mogelijk om library vanuit ipod terugbouwen?

pc geformatteerd is het mogelijk om library vanuit ipod terugbouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen Zojuist heb ik een wijze (harde) les geleerd om óók de library te moeten backuppen. Mijn Windows moest opnieuw geinstalleerd worden en daarmee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-11, 15:45
ptrnl ptrnl is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Exclamation pc geformatteerd is het mogelijk om library vanuit ipod terugbouwen?

Hallo allen

Zojuist heb ik een wijze (harde) les geleerd om óók de library te moeten backuppen. Mijn Windows moest opnieuw geinstalleerd worden en daarmee is blijkbaar ook mijn library gewist.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik mijn huidige playlists e.d. zoals ze al op mijn i-pod touch 4g 32gb staan terug in i-tunes. De enige optie die ik namelijk te zien krijg van i-tubes is om mn ipod te resetten en dus helemaal overnieuw te moeten beginnen.....

Mn apps interesseren me niet, die zijn vast wel weer opniuew te downloaden. Het gaat me vooral om mijn muziek, mijn playlists, het aantal keer afgespeeld van muziek etc.

Hoor graag jullie reacties!

Dank!

Mvg
Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-11, 21:21
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Voilà...

Zet echt alles terug in je bib...

iPod Access - Findley Designs
Reageren

Labels
formatteren, herstellen, itunes, library, terugzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch(1G) Renamed 'Library' folder in ssh, big problem grassje iPhone algemeen 4 22-08-11 10:44
Windows: Apps van het ene naar het andere account mogelijk ? nlrela iTunes 1 07-06-11 11:04
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? Suzan iTunes 2 02-07-09 13:25
bellen niet mogelijk vanuit Belgie chrit Internet in buitenland (roaming) 0 30-04-08 15:03
Windows: Is het mogelijk? (Mappen maken in library->movies) M.Sergio iTunes 6 25-04-08 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.