Nieuwe prijzen iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er iemand weet wanneer de nieuwe prijzen van de iPhone 4 bekend worden. Ik kan nu op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe prijzen iPhone 4
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of er iemand weet wanneer de nieuwe prijzen van de iPhone 4 bekend worden. Ik kan nu op de apple site alleen de prijzen van de iPhone 4 8GB vinden. Maar die van de iPhone 4 16GB of 32GB kan ik nergens vinden. En op de meeste webshops zijn nog de oude prijzen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien niet goed gekeken??
iPhone 4S - Buy iPhone 4S unlocked and SIM-free - Free shipping - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
deze dan:
iPhone 4 8 GB Zwart - Apple Store (Nederland) want ik denk dat de rest niet meer te verkrijgen is.. verbeter me als ik fout ben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Enkel winkels die nog stock hebben (maar dat zijn er héééééél weinig) kan je nog een iPhone 4 met 16 Gb of 32 Gb verkrijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Nieuwe Telenet Mobile diensten & prijzen | wvy | Overige providers België | 1 | 05-07-09 11:50 |
|
|