Handleiding iPhone 4 downgrade iOS 5 to 4.X (Mac) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij een eental stappen zeggen hoe ik van IOS 5 naar 4.3.3 kan downgraden op mijn iPhone 4?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handleiding iPhone 4 downgrade iOS 5 to 4.X (Mac)
Kan iemand mij een eental stappen zeggen hoe ik van IOS 5 naar 4.3.3 kan downgraden op mijn iPhone 4?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor we die moeite doen: heb je SHSH blobs van 4.3.3 voor dat toestel?
En pas je je profiel even aan? (staat nu nog US 8GB met 2.0)
|
|||
|
|||
Wat zijn SHSH blobs?
Ik kan hem niet downgraden, misschien komt dat omdat ik versie 10.5 heb van iTunes op mijn Apple computer... |
|
||||
|
||||
SHSH blobs is je persoonlijke digitale handtekening.
Zonder die blobs kan je NIET downgraden. |
|
|||
|
|||
Waar kan ik de SHSH blobs vinden?
|
|
||||
|
||||
Als je die destijds zelf niet hebt opgeslagen voor die bepaalde firmware heb je pech.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone 4 ontvangen, dus ik heb volgens mij geen SHSH blobs aangemaakt.
Wil je mij vertellen hoe dit zit? |
|
||||
|
||||
Dan kan je niet terug naar iOS4.x (tenzij Apple 4.3.5 nog signeert, maar naar 4.3.3 kan jij nooit terug)
SHSH blobs zijn uniek per toestel. Die moet je via cydia/tinyumbrella opslagen. iOS: SHSH-Blobs bewaren met TinyUmbrella | Appletips |
|
|||
|
|||
Vind het jammer.
Er zit dus niks anders op, dan wachten voor een jailbrake voor IOS5? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
O nou geweldig.
Wil je zo vriendelijk zijn om mij te vertellen waar ik dat kan vinden? Dan ga ik er meteen mee aan de slag. |
|
||||
|
||||
Staat toch in de link in mij vorige reply.
Wel een beetje zelf de moeite doen aub ... |
|
|||
|
|||
Ik zag het over het hoofd.
Bedankt voor je antwoorden. |
|
||||
|
||||
En omdat er voor de 5.0 JB al een topic is kan hier een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handleiding 1.1.1 --> 1.1.2 jailbreak & unlock (Mac) | NoiA | Archief | 7 | 28-11-07 02:38 |
MAC OSX: handleiding unlocken virgin iphones 1.1.1 | stephenvis | Unlock [archief] | 53 | 13-11-07 22:01 |
|
|