iphone mail herkent .eml bijlage niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mail die ik automatisch laat doorsturen wordt als .eml bijlage niet door iphone mail herkend. Geen paperclip symbool... niets. Thuis op de computer wel gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone mail herkent .eml bijlage niet
Mail die ik automatisch laat doorsturen wordt als .eml bijlage niet door iphone mail herkend. Geen paperclip symbool... niets. Thuis op de computer wel gewoon bijlage symbool en .eml attachment???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat klopt! iPhone Mail kent dat .eml Outlook attachment niet. Stuur die mail door als mail en niet als attachment in Outlook formaat.
|
|
|||
|
|||
Ik laat de mail doorsturen door mijn provider die ze dus als attachment in .eml formaat doorstuurt.
Helaas! bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Ja, helaas. Dat is dan een heel domme provider die denkt dat iedereen Outlook gebruikt. Ook Android en Linux systemen kunnen die eml Outlook attachments niet openen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bijlage toevoegen aan e-mail | jajaohnee | iPhone algemeen | 7 | 04-03-11 20:20 |
E-mail handtekening als bijlage? | dennis_rnb | iPhone algemeen | 1 | 16-04-10 18:56 |
Doorsturen mail+bijlage maakt bijlage onleesbaar (exchange) | Fastbits | iPhone algemeen | 0 | 01-04-09 21:25 |
bijlage in mail | masta78 | Archief | 2 | 24-11-08 21:33 |
bijlage toevoegen in mail | stefaaaan | iPhone algemeen | 1 | 06-10-08 21:09 |
|
|