Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, in de pauze van The Voice in Oberhausen een witte 64GB iPhone4S gereserveerd. Ik kan hem zaterdag tussen 12.00 en 12.30 uur ophalen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee?
Hallo,
in de pauze van The Voice in Oberhausen een witte 64GB iPhone4S gereserveerd. Ik kan hem zaterdag tussen 12.00 en 12.30 uur ophalen. Ik vertrek rond 10.00 uur (wel te vroeg maar dat geeft niet) vanuit het centrum van Nijmegen. Als er iemand mee wilt rijden dan stuur ff een PM.... Roland |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Graag een slotje op deze post!
Ben net terug uit Oberhausen en heb mijn 64GB wit Wat een *****zooi daaro.... 3 slangen voor de deur met gasten die gereserveerd hebben, gehele winkel vol met lui en dan godsamme één kassa... Prutsers.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
Roadtrip naar Parijs wie wil er meerijden?? | Mausse | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 23-06-10 10:38 |
Wie wil er samen naar Rotterdam? | beukhof1 | Archief | 8 | 21-02-09 23:33 |
|
|