iPhone heeft geelachtig beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had mijn iPhone opgestuurd naar de reparatie voor batterijproblemen. En nu heb ik een ander (nieuw?) toestel teruggekregen maar het beeld is niet helder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone heeft geelachtig beeld
Ik had mijn iPhone opgestuurd naar de reparatie voor batterijproblemen. En nu heb ik een ander (nieuw?) toestel teruggekregen maar het beeld is niet helder wit. Als ik bijv. naar instellingen ga zijn die balkjes van "algemeen", "helderheid", "geluiden" etc. niet mooi helder wit maar richting geelachtig.
Is dit een bekend probleem, en is dit misschien ook te verhelpen door een instelling o.i.d.? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zed je helderheid op 100%, 2 weken lang. Komt omdat ze net gemaakt zijn. Als het goed is trekt het dan weer weg... Anders garantie claimen.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt. Ik heb iets gelezen over lijm dat nog moet drogen :s
|
|
|||
|
|||
Ik zie net dat mijn iPhone 3GS is vervangen door een iPhone 3G model.. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Maar hiermee kan ik toch niet akkoord gaan. Ik heb recht op een iPhone 3GS 16GB. Wat moet ik nu doen?
|
|
|||
|
|||
Zeker terug gaan! Dat is inderdaad onaanvaardbaar!
|
|
||||
|
||||
Dan moet je sowieso terug gaan!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk krijg je dan snel een nieuwe 3Gs zonder gele tint!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wazig beeld iphone | inguh | iPhone algemeen | 9 | 17-05-12 12:26 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|