Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 5 worden m'n contactpersonen niet meer gesynct. Ik heb iCloud aanstaan en het schuifje contaxtpersonen is aan. Bij m'n e-mailinstellingen voor m'n yahoo! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek
Sinds iOS 5 worden m'n contactpersonen niet meer gesynct.
Ik heb iCloud aanstaan en het schuifje contaxtpersonen is aan. Bij m'n e-mailinstellingen voor m'n yahoo! account idem dito. Na het syncen veranderd er niets. Als ik op m'n iPhone een contactpersoon toevoeg of wijzig, gebeurd er niks op Yahoo! en andersom. In iTunes nu zelfs weer aangevinkt dat ie moet syncen met m'n Yahoo! adresboek, maar zelfs dan wordt er niks veranderd. Vind het best frustrerend, ik wil niet contactpersonen op m'n iPhone toevoegen om ze daarna ook nog eens handmatig in m'n Yahoo! contacts toe te moeten voegen. Iemand enig idee wat er fout gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Contactgegevens worden niet gesynchroniseerd 4.2.1. | Econz | iTunes | 2 | 05-07-11 23:42 |
Beltonen worden niet gesynchroniseerd | mosje | Ringtones en Wallpapers | 8 | 04-06-11 15:23 |
Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd. | MayDay | Ringtones en Wallpapers | 2 | 07-05-11 21:17 |
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd | Slompies | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 12:54 |
Podcast worden niet gesynchroniseerd | ErwinKooijman | iTunes | 10 | 02-06-10 15:38 |
|
|