Losse Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een Iphone 4S willen kopen zonder te bestellen. Welke winkels hebben er volgens jullie genoeg in voorraad ? Iemand enige ervaring ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Losse Iphone 4S
Ik zou graag een Iphone 4S willen kopen zonder te bestellen.
Welke winkels hebben er volgens jullie genoeg in voorraad ? Iemand enige ervaring ? Heb het over winkels in België zoals Mobistar, Telenet, Belcompany, andere ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De mijne heb ik bij Mobistar in sint niklaas gekocht, daar hadden ze er op de 28e dertig stuks binnen gekregen.
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee over de beschikbaarheid in de winkels zoals Mediamarkt Saturn,... (Belgie, zonder reservatie)?
|
|
|||
|
|||
Op ebay ben je goedkoopste uit Let wel op simlockvrije en garantie bon erbij nemen
|
|
||||
|
||||
hij vraagt om winkels waar hij langs kan gaan.
|
|||
|
|||
En ik geef als tip eBay. Belachelijke prijzen van Apple hier in de buurt. Ik heb een witte 4s 32gb uit de vs voor 500 euro met garantie
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Losse voorkant en losse achterkant | 11221122 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-10-11 10:10 |
Losse onderdelen iPhone | wicher | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 22-12-08 21:34 |
Waar een losse iPhone 3G te kopen. | iMate | Koopinformatie Nederland | 12 | 17-11-08 21:53 |
|
|