iPhone sim kan niet geactiveerd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag mijn contract verlengd bij Vodafone. Ik heb 2 jaar een Samsung Omnia II gehad, en sinds vanmiddad de iPhone 4s. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone sim kan niet geactiveerd worden
Hallo allemaal,
Ik heb vanmiddag mijn contract verlengd bij Vodafone. Ik heb 2 jaar een Samsung Omnia II gehad, en sinds vanmiddad de iPhone 4s. Nou heb ik de simkaart eruit gehaald, een Apple Account gemaakt en de simkaart geactiveerd. Maar, nu ik dacht hierop bereikbaar te zijn, kreeg ik een sms´je op mijn oude telefoon.. Nu is mijn vraag. Moet ik iets met die simkaart doen ( Al is die van een iPhone wel kleiner meen ik) of moet ik nog 2 maanden wachten tot ik mijn iPhone echt kan gebruiken? (bellen, wat dus ook niet lukt en sms'en) Of andere ideeen? Er staat overigens links van mijn Wi-Fi connection 'geen service'. Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sim niet geldig
ik heb via marktplaats een iphone 5s gekocht maar als ik die wil opstarten zegt die sim niet geldig ik heb alles al geprobeert jailbreak kan ik het goeie programma niet vinden ik heb itunes al geprobeert en er zit geen simlock op dus wat moet ik doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s uit Parijs kan niet geactiveerd worden | rickmans | iPhone algemeen | 22 | 25-10-11 12:08 |
usb/itunes logo + Iphone kan niet worden geactiveerd | goed5936 | iTunes | 1 | 21-09-11 09:21 |
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden | feifei | iTunes | 2 | 23-04-11 11:41 |
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd | bananabom2 | Jailbreak | 4 | 20-12-09 23:28 |
iPhone: iphone kan niet geactiveerd worden na update naar 3.0 | DonGuidoCO | Jailbreak | 10 | 10-08-09 21:35 |
|
|