iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sms toon dubbel iphone 4s (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103591-sms-toon-dubbel-iphone-4s.html)

DaMeastro 05-11-11 12:05

Sms toon dubbel iphone 4s
 
Op mn iPhone 4s klinkt het elke keer als ik een SMS of Whatsapp krijg alsof ik hem dubbel krijg.
Heel vreemd, iemand hier een idee van hoe dat kan? Of meer mensen die dit hebben?

kalmma 06-11-11 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 731474)
Op mn iPhone 4s klinkt het elke keer als ik een SMS of Whatsapp krijg alsof ik hem dubbel krijg.
Heel vreemd, iemand hier een idee van hoe dat kan? Of meer mensen die dit hebben?

Ik heb precies hetzelfde kan ook niet vinden waar dit door komt.

Hebben meer mensen dit ??

MathieuG 06-11-11 20:04

Hier ook op de 4

apotheosis 06-11-11 20:06

Kijk eens naar jullie instellingen daar moet het op 1 staan

Bij berichtgeving moet ge gaan.

MathieuG 06-11-11 20:09

Je bedoeld. Je ontvang berichten op 2 adressen? Want dat staat er bij mij. Dan zou ik evt. het mailadres kunnen verwijderen maar werkt alles dan nog wel? iMessage bijv.

apotheosis 06-11-11 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 732202)
Je bedoeld. Je ontvang berichten op 2 adressen? Want dat staat er bij mij. Dan zou ik evt. het mailadres kunnen verwijderen maar werkt alles dan nog wel? iMessage bijv.

Bij berichtgeving gaan, ik was fout sorry.
Bij berichtgeving kan je heel wat apps apart instellen.

Staat bij mij onder Wi-Fi en persoonlijke hotspot en dan berichtgeving.

Mirabelx 06-11-11 20:11

Heb ik ook op de 3GS. Bij Instellingen kun je dit aanpassen..

MathieuG 06-11-11 20:16

Kun je misschien wat specifieker zijn over de juiste instelling? Het is mij zo niet duidelijk wat de dubbele toon veroorzaakt bij een inkomend bericht.

apotheosis 06-11-11 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 732209)
Kun je misschien wat specifieker zijn over de juiste instelling? Het is mij zo niet duidelijk wat de dubbele toon veroorzaakt bij een inkomend bericht.

Als ge op de vaste app instellingen klikt dan ziet ge berichtgeving staan ja, klik op berichtgeving dan,daar gaat ge dan u andere apps zien staan, als ge daar op berichten klikt daar kunt ge da instellen

MathieuG 06-11-11 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 732213)
Als ge op de vaste app instellingen klikt dan ziet ge berichtgeving staan ja? Daar gaat ge dan u andere apps zien staan, als ge daar op berichten klikt daar kunt ge da instellen

Bedankt voor je reactie. Maar zover was ik al wel. Maar juist de instelling in berichtgeving, berichten. Die zal bij mij waarschijnlijk niet goed staan waar de dubbele toon door komt.

apotheosis 06-11-11 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 732216)
Bedankt voor je reactie. Maar zover was ik al wel. Maar juist de instelling in berichtgeving, berichten. Die zal bij mij waarschijnlijk niet goed staan waar de dubbele toon door komt.

1 instellen bij herhaal melding.

MathieuG 06-11-11 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 732217)
1 instellen bij herhaal melding.

Die stond bij mij idd op 2 keer. Maar dacht dat dit alleen was om twee keer met een tussenpose van 2 minuten en melding te geven. Maar goed heb em aangepast naar 1 keer. Bedankt voor jullie reacties.

DaMeastro 10-11-11 12:49

staat bij mij ook op 1x, maar dit is de instelling voor als je je sms niet leest.
Het gaat er bij mij om dat elke keer als ik een sms of whatsapp krijg, het klinkt alsof ik twee tegelijk krijg, niet twee achterelkaar, maar smstoon en dan halverwege de toon krijg ik nog een.
Heel apart.

Fool 19-11-11 03:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 734157)
staat bij mij ook op 1x, maar dit is de instelling voor als je je sms niet leest.
Het gaat er bij mij om dat elke keer als ik een sms of whatsapp krijg, het klinkt alsof ik twee tegelijk krijg, niet twee achterelkaar, maar smstoon en dan halverwege de toon krijg ik nog een.
Heel apart.

Ik heb inderdaad het zelfde lijkt soms als de iPhone in het geluid hapert..

superjacky 19-11-11 13:28

Nu ik dit lees herken ik dit. Idd net of er 2 tegelijk binnenkomen. Heeft niks met 2 x of 1 x de melding krijgen , dat is idd voor als je de sms niet leest dat je later nog een x een melding krijgt. Volgens mij is dit van de laatste tijd dus Miss heeft het wel wat met 1 Vd laatste updates te maken.

Ik heb trouwens gewoon de iPhone 4

BBDV 19-11-11 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fool (Bericht 737785)
Ik heb inderdaad het zelfde lijkt soms als de iPhone in het geluid hapert..

Ja hier ook! Net alsof je opeens verbinding hebt en er 3 tegelijk binnen komen. Soms herhaalt het zich tot wel 7x voordat de hele toon word afgespeeld.

Gebruikt nieuwste software op 2 toestellen
een 4s en 3Gs.
Op de 3Gs ontvang ik ook bijv ook whatsapp en iMessage.. Maar deze Herhaald de toon niet die maakt een normaal geluid.

"dubbele melding" "Whatsapp melding""iMessage melding""melding hapert""Melding herhaald""iPhone"

gerardfidom 25-11-11 22:48

Dubbele ringtoon
 
Heb precies hetzelfde probleem, met iPhone 4S. Heel gek, want het is zo ineens begonnen..! Wie heeft een oplossing? Provider Vodafone trouwens, zou het daaraan liggen..?

pieterjanvh 02-12-11 18:21

Ik heb ook deze fout bij mijn iPhone 4S! Volgens mij vanaf het gebruik van WhatsApp...

Iemand al een oplossing?

Harpets 09-12-11 15:59

Had precies hetzelfde, whatsapp en sms. Apps helemaal afgesloten en telefoon herstart loste het op. Blijft vreemd, maar heb er nu geen last meer van.

pieterjanvh 09-12-11 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harpets (Bericht 744380)
Had precies hetzelfde, whatsapp en sms. Apps helemaal afgesloten en telefoon herstart loste het op. Blijft vreemd, maar heb er nu geen last meer van.

Thanks man, dat heeft het bij mij opgelost!
Had hem al wel eens herstart, maar nog niet alle apps gesloten :)
Blijft inderdaad nog wel vreemd...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.