Sms toon dubbel iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mn iPhone 4s klinkt het elke keer als ik een SMS of Whatsapp krijg alsof ik hem dubbel krijg. Heel vreemd, iemand hier een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms toon dubbel iphone 4s
Op mn iPhone 4s klinkt het elke keer als ik een SMS of Whatsapp krijg alsof ik hem dubbel krijg.
Heel vreemd, iemand hier een idee van hoe dat kan? Of meer mensen die dit hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hebben meer mensen dit ?? |
|
|||
|
|||
Hier ook op de 4
|
|
|||
|
|||
Kijk eens naar jullie instellingen daar moet het op 1 staan
Bij berichtgeving moet ge gaan. |
|
|||
|
|||
Je bedoeld. Je ontvang berichten op 2 adressen? Want dat staat er bij mij. Dan zou ik evt. het mailadres kunnen verwijderen maar werkt alles dan nog wel? iMessage bijv.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij berichtgeving kan je heel wat apps apart instellen. Staat bij mij onder Wi-Fi en persoonlijke hotspot en dan berichtgeving. |
|
|||
|
|||
Heb ik ook op de 3GS. Bij Instellingen kun je dit aanpassen..
|
|||
|
|||
Kun je misschien wat specifieker zijn over de juiste instelling? Het is mij zo niet duidelijk wat de dubbele toon veroorzaakt bij een inkomend bericht.
|
|
|||
|
|||
Als ge op de vaste app instellingen klikt dan ziet ge berichtgeving staan ja, klik op berichtgeving dan,daar gaat ge dan u andere apps zien staan, als ge daar op berichten klikt daar kunt ge da instellen
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Maar zover was ik al wel. Maar juist de instelling in berichtgeving, berichten. Die zal bij mij waarschijnlijk niet goed staan waar de dubbele toon door komt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
staat bij mij ook op 1x, maar dit is de instelling voor als je je sms niet leest.
Het gaat er bij mij om dat elke keer als ik een sms of whatsapp krijg, het klinkt alsof ik twee tegelijk krijg, niet twee achterelkaar, maar smstoon en dan halverwege de toon krijg ik nog een. Heel apart. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu ik dit lees herken ik dit. Idd net of er 2 tegelijk binnenkomen. Heeft niks met 2 x of 1 x de melding krijgen , dat is idd voor als je de sms niet leest dat je later nog een x een melding krijgt. Volgens mij is dit van de laatste tijd dus Miss heeft het wel wat met 1 Vd laatste updates te maken.
Ik heb trouwens gewoon de iPhone 4 Laatst gewijzigd door superjacky; 19-11-11 om 14:30. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruikt nieuwste software op 2 toestellen een 4s en 3Gs. Op de 3Gs ontvang ik ook bijv ook whatsapp en iMessage.. Maar deze Herhaald de toon niet die maakt een normaal geluid. "dubbele melding" "Whatsapp melding""iMessage melding""melding hapert""Melding herhaald""iPhone" Laatst gewijzigd door BBDV; 19-11-11 om 17:25. Reden: Tags |
|
|||
|
|||
Dubbele ringtoon
Heb precies hetzelfde probleem, met iPhone 4S. Heel gek, want het is zo ineens begonnen..! Wie heeft een oplossing? Provider Vodafone trouwens, zou het daaraan liggen..?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook deze fout bij mijn iPhone 4S! Volgens mij vanaf het gebruik van WhatsApp...
Iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Had precies hetzelfde, whatsapp en sms. Apps helemaal afgesloten en telefoon herstart loste het op. Blijft vreemd, maar heb er nu geen last meer van.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had hem al wel eens herstart, maar nog niet alle apps gesloten Blijft inderdaad nog wel vreemd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
sms toon veranderen, iphone jailbreaken? | fiestaboyke | Ringtones en Wallpapers | 10 | 01-11-10 21:26 |
Iphone verstuurt sms dubbel | belgiumiphone | iPhone algemeen | 9 | 02-12-09 01:36 |
SMS toon wijzigen op 'originele' iPhone....? | Wolffmen | Ringtones en Wallpapers | 15 | 03-10-09 15:05 |
SMS toon | Peter Wijnants | iPhone algemeen | 3 | 25-12-07 00:17 |
|
|