Iphone 4s: scherm rechts kantel gele waas en links kantel blauwe waas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij mijn iphone 4s dat als ik de telefoon naar links kantel het scherm meer blauw word en naar rechts meer gelig, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s: scherm rechts kantel gele waas en links kantel blauwe waas
Ik heb bij mijn iphone 4s dat als ik de telefoon naar links kantel het scherm meer blauw word en naar rechts meer gelig, ik heb dit vergeleken met een iphone 4 en daar moet je de telefoon veel verder kantelen dan bij mijn 4s.
Als je het scherm maar een klein beetje scheef houdt voor je zie je de afwijking al. Zijn er meer mensen die dit hebben, of is dit een defect aan mijn scherm? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kleur verschil tussen links en rechts hoort sowieso. Volgens mij is het wel normaal. Zelf heb ik een 4S die geliger aan doet dan mijn oude 4. Ik ben er nu aan gewend en het scherm is prima. Maar smaken verschillen. Echter er zijn genoeg voorbeelden op internet waarbij men ging omruilen en een net zo geel scherm terug kreeg in een volgende of de halve Apple store aan 4s doosjes opengemaakt moest worden om een 4s te vinden met een iets blauwer scherm. Ik hou het er maar op dat er tegenwoordig een wat grotere marge gehanteerd wordt in de kleurstelling van de schermen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 geeft witte waas, camera overbelicht | jetgadget | iPhone algemeen | 14 | 16-05-11 12:41 |
Kantel telefoonscherm | Harley4 | iPhone algemeen | 0 | 28-03-11 02:10 |
grijze waas over scherm | lbvdv | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 11:14 |
kantel / mute knop doet niets meer | leenv | iPad algemeen | 12 | 26-11-10 22:18 |
Blauwe waas over beeld | Bladiebladiebla | iPhone algemeen | 4 | 21-05-09 15:46 |
|
|