//

Blauwe waas over beeld

Blauwe waas over beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik eindelijk weer een nieuwe iPhone 3g, na een maand steggelen over een omruilactie van T-Mobile waar het een en ander misging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-05-09, 08:54
Bladiebladiebla Bladiebladiebla is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard Blauwe waas over beeld

Sinds gisteren heb ik eindelijk weer een nieuwe iPhone 3g, na een maand steggelen over een omruilactie van T-Mobile waar het een en ander misging kan ik nu weer spelen met dit ding .

Probleem is nu dat mn nieuwe iPhone een blauwe waas over het beeld heeft, alsof de kleurtemperatuur van geen meter klopt. Ik heb foto's van alle iPhones gezien die vanuit een hoek zijn gefotografeerd en het lijkt veel meer op de oude iPhone dan het witte/gele beeld van de iPhone 3g.

Is er een manier om de kleur aan te passen? Eventueel via een jailbreak...?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-09, 10:46
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Weet je zeker dat het geen defect is? Maak anders even een printscreen met je iPhone en bekijk deze op je PC/Mac. Als die afbeelding wel goede kleuren heeft werkt je LCD hoogstwaarschijnlijk niet helemaal goed meer.
  #3  
Oud 21-05-09, 10:56
Bladiebladiebla Bladiebladiebla is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Heel erg bedankt voor de tip . Net even gedaan en als ik de screenshot naast mn iPhone hou is het op mn MacBook duidelijk 'wit' en op mn iPhone duidelijk 'blauw'...

Morgen dus maar weer eens contact opnemen met Solid Vision, of zal ik T-Mobile weer gaan pesten...

Vorige rondje was ik mn iPhone een maand kwijt, dus ik ben een beetje huiverig aan het worden...

Hier even een vergelijking... In het echt is het verschil trouwens een stuk groter en huiveringwekkender...

Laatst gewijzigd door Bladiebladiebla; 21-05-09 om 11:24.
  #4  
Oud 21-05-09, 14:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Hoe 'hoog' staat de helderheid ingesteld van je scherm (Instellingen/Helderheid)?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 21-05-09, 14:46
Bladiebladiebla Bladiebladiebla is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Hoe 'hoog' staat de helderheid ingesteld van je scherm (Instellingen/Helderheid)?
Ik heb em net naast de iPhone van mn pa gehouden, en ook op zn helderst is het duidelijk merkbaar dat het beeld blauwer is
Reageren

Labels
blauw, kleurtemperatuur, waas



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 geeft witte waas, camera overbelicht jetgadget iPhone algemeen 14 16-05-11 11:41
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
grijze waas over scherm lbvdv iPhone algemeen 0 25-12-10 10:14
Mobistar Beveren-Waas mapsmitzz Koopinformatie België 28 28-08-10 13:04
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.