Blauwe waas over beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik eindelijk weer een nieuwe iPhone 3g, na een maand steggelen over een omruilactie van T-Mobile waar het een en ander misging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blauwe waas over beeld
Sinds gisteren heb ik eindelijk weer een nieuwe iPhone 3g, na een maand steggelen over een omruilactie van T-Mobile waar het een en ander misging kan ik nu weer spelen met dit ding .
Probleem is nu dat mn nieuwe iPhone een blauwe waas over het beeld heeft, alsof de kleurtemperatuur van geen meter klopt. Ik heb foto's van alle iPhones gezien die vanuit een hoek zijn gefotografeerd en het lijkt veel meer op de oude iPhone dan het witte/gele beeld van de iPhone 3g. Is er een manier om de kleur aan te passen? Eventueel via een jailbreak...? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat het geen defect is? Maak anders even een printscreen met je iPhone en bekijk deze op je PC/Mac. Als die afbeelding wel goede kleuren heeft werkt je LCD hoogstwaarschijnlijk niet helemaal goed meer.
|
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt voor de tip . Net even gedaan en als ik de screenshot naast mn iPhone hou is het op mn MacBook duidelijk 'wit' en op mn iPhone duidelijk 'blauw'...
Morgen dus maar weer eens contact opnemen met Solid Vision, of zal ik T-Mobile weer gaan pesten... Vorige rondje was ik mn iPhone een maand kwijt, dus ik ben een beetje huiverig aan het worden... Hier even een vergelijking... In het echt is het verschil trouwens een stuk groter en huiveringwekkender... Laatst gewijzigd door Bladiebladiebla; 21-05-09 om 12:24. |
|
||||
|
||||
Hoe 'hoog' staat de helderheid ingesteld van je scherm (Instellingen/Helderheid)?
|
|||
|
|||
|
Labels |
blauw, kleurtemperatuur, waas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 geeft witte waas, camera overbelicht | jetgadget | iPhone algemeen | 14 | 16-05-11 12:41 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
grijze waas over scherm | lbvdv | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 11:14 |
Mobistar Beveren-Waas | mapsmitzz | Koopinformatie België | 28 | 28-08-10 14:04 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|