Custom SMS tone wel zichtbaar maar werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een custom SMS tone aangemaakt en deze via iTunes naar mijn iPhone gesleept. Deze is daar op zichtbaar en als ik hem selecteer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom SMS tone wel zichtbaar maar werkt niet.
Ik heb een custom SMS tone aangemaakt en deze via iTunes naar mijn iPhone gesleept. Deze is daar op zichtbaar en als ik hem selecteer hoor ik de tone ook. Echter als ik smsjes krijg hoor ik niets en doet de trilfunctie het ook niet. De tone werkt wel als melding voor een nieuw emailbericht.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel 3g maar niet bellen of sms'en | seninha | Vodafone | 1 | 07-10-11 21:41 |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 11:50 |
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet | _RobD | Wi-Fi | 8 | 30-04-10 20:44 |
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes | lucvanmolken | iPhone Apps | 11 | 29-07-09 02:14 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
|
|