Iphone gekocht in China discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Mijn broertje heeft in China een iPhone 4 gekregen, wanneer hij er in NL een simkaart in doet dan geeft de telefoon aan 'geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gekocht in China
Goedenavond,
Mijn broertje heeft in China een iPhone 4 gekregen, wanneer hij er in NL een simkaart in doet dan geeft de telefoon aan 'geen service'. weten jullie wat ik hiermee moet doen? Wanneer ik IOS5 wil installeren dan geeft hij een foutmelding, via iTunes krijg ik er wel Apps op alleen deze werken allemaal niet. Ik hoor graag of iemand hier ideeen / ervaringen in heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Simlock vrij (laten) maken
|
|
|||
|
|||
Idd dan moet je hem simlock vrij laten maken. Dan heb je in iedere geval het probleem met je sin kaart opgelost.
|
|
|||
|
|||
Iphone
Oke dat klinkt heel logisch. ik ga het zo snel mogelijk doen!
|
Labels |
china jailbreak netwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in China | TTinnman | Koopinformatie Rest van de wereld | 12 | 20-09-12 01:00 |
iPhone: Iphone Probleem na Jailbreak (Iphone gekocht in china) | tinus67 | Jailbreak | 10 | 26-06-11 21:32 |
Iphone China | Raxious | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 17-06-09 00:00 |
[iPhone 3G] China | Thomas1990 | Koopinformatie Rest van de wereld | 16 | 25-07-08 21:32 |
|
|