de iPhone kan niet worden hersteld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Sinds ongeveer 3 weken heb ik een iPhone 4s. Tot voor kort ging het prima en was er niets aan de hand, tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de iPhone kan niet worden hersteld
Beste lezer,
Sinds ongeveer 3 weken heb ik een iPhone 4s. Tot voor kort ging het prima en was er niets aan de hand, tot sommige applicaties uit zichzelf stopte en de telefoon opeens vast liep en daarnaast had ik problemen met itunes. Alles werd me teveel en ik dacht, waarom herstel ik 'm niet even. Daar begon ik vanmiddag mee en sindsdien kan ik mijn iPhone niet meer terugzetten. Itunes komt telkens met de melding de iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. De foutcode die erbij staat is als ik mijn computer opnieuw opstart eerst (1611) en de daaropvolgende keren dat ik het probeer (26). Op het internet heb ik een aantal dingen gevonden, iets over sn0wbreeze geen idee wat het precies is, maar tot voor kort werkt niets. Iemand die mij hierbij kan helpen of heeft iemand hetzelfde probleem? Alvast bedankt, Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je ook een andere computer, met ook iTunes? Misschien kun je het daarop proberen.
Bij mij wou het op de ene computer wel.. en op de andere niet.. |
|
|||
|
|||
Ja dat is inderdaad wel een goede, nu heb ik hier echter maar één computer tot mijn beschikking, dus dat zou ik het weekend pas kunnen proberen. Maar ik begrijp dat jij dezelfde melding had?
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat was toen ik de iPhone perongelijk had geupdate naar 4.3.5. en toen wou ik hem herstellen naar 4.3.3. maar dat kon uiteraard niet en toen vloog die in de herstelmodus (?) en daar kreeg ik hem niet meer uit op mn ene computer.. toen heb ik het op de andere geprobeerd en toen lukte het wel..
Ik heb hier ook wel is gelezen dat het aan je firewall kan liggen.. Misschien die is uitschakelen? |
|
|||
|
|||
Zojuist ook even geprobeerd, ook helaas zonder resultaat. Nog steeds dezelfde foutmelding..
|
|
|||
|
|||
Probeer dit eens:
Using MSCONFIG to troubleshoot conflicts in Windows XP Dus gewoon alles wat maar loopt op de achtergrond afsluiten en alleen dingen van Apple/Itunes aangevinkt houden dan even je PC restarten en opnieuw uitvoeren. Helpt bij mij altijd, heb vaak problemen met itunes. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mijn iPhone proberen te herstellen op een mac, maar krijg hier exact dezelfde foutmelding. iPhone kan niet worden hersteld blablabla.. (26) Zojuist even het stappenplan doorgelopen, maar zie de programma's qttask en iTunesHelper niet in de lijst staan? Misschien moet ik 'm toch maar opsturen
|
|
|||
|
|||
Maakt niet uit dat die niet in de lijst staan. Zo staat er ook iets van appelmobilesupport niet in de lijst maar die moet je wel aangevinkt houden anders vindt itunes niet dat je iPhone is aangesloten.
Probeer eens alles af te sluiten behalve alles wat met itunes/apple te maken heeft. |
|
|||
|
|||
Zojuist geprobeerd, maar helaas met hetzelfde resultaat.
|
|
|||
|
|||
Dan durf ik het helaas ook niet te zeggen
|
|
|||
|
|||
hm ik hang hem aan de computer en ik kan iOS 5.0.1 downloaden, misschien maakt dat een verschil
update: Nee, weer dezelfde foutmelding, eerst 1611 en de daarop volgende pogingen de foutmelding 26 Laatst gewijzigd door WouterKok; 10-11-11 om 20:36. |
|
||||
|
||||
Heb hetzelfde probleem. Dan met een iPhone 4 van mijn vriend. Daar zit iOS 5.0.1 op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone ondertussen al terug gestuurd. Zelfs een harde flash, wat deze foutmelding vaak oploste, hielp niet. Nu wachten op de reparatie, wat ongeveer een week tot 2 weken duurt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
error 1611, error 26, herstellen, iphone 4s probleem, onbekende fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet hersteld worden | qntr0l | iPhone algemeen | 0 | 29-10-11 14:59 |
iPhone: iPhone kan niet worden hersteld | AvdH001 | Jailbreak | 2 | 26-07-11 23:01 |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende | rschilders | Archief | 2 | 12-04-09 01:43 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|