iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Siri offline? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104156-siri-offline.html)

KillRoy1972 11-11-11 16:17

Siri offline?
 
Om één of andere reden doet Siri het niet meer. Telkens als je iets wilt vragen zegt siri dat ze om dit moment geen vragen kan beantwoorden en je later nog eens moet proberen. Dit os de hele dag al zo.

Geen idee of de Siri server er hit ligt of dat het hier gaat om iets wat na de 5.0.1 update komt.

Iemand anders problemen hiermee?

(na het indrukken van de knop en je vraag stelt duur het erg lang voordat ze uiteindelijk het bovengenoemde zegt)

decx 11-11-11 16:21

Geen probleem met siri, net nog even getest maar het werkt gewoon hier. Heb je toevallig geen Wi-Fi of 3G signaal? Zonder één van deze werkt het bij mij namelijk niet merkte ik gister. Opzich ook wel logisch..

apotheosis 11-11-11 16:25

Hier werkt siri.

Soms gebeurt het wel eens deze geen zin heeft.

KillRoy1972 11-11-11 16:27

Lockerz.com : Patrick Buijs's Photo dit het berichtje.

Dit geeft ze al vanaf 1200 uur ofzo...

Man! Heb ik dit?! :-(

apotheosis 11-11-11 16:30

Iphone eens afzetten en terug aanzetten, mss dat wat uithaalt?

KillRoy1972 11-11-11 16:31

Al geprobeerd. Siri aan en uit zetten helpt ook niet...

Zal toch een hardware probleem zijn?

apotheosis 11-11-11 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillRoy1972 (Bericht 734765)

Zal toch een hardware probleem zijn?

Daar kan ik helaas geen antwoord opgeven, kan evenzeer software matig zijn, kan altijd zijn met een herstel het opgelost raakt maar ik durf dat echt niet te zeggen.
Mss nog effe geduld hebben, mss andere mensen hier er meer van weten.

Bij ios 5 ging het wel bij u dan? Als het nu nimmer gaat en binnen paar uur nog niet dan zal het volgens mij wel softwarematig zijn en kan een herstel mss wel de oplossing zijn maar nogmaals, ik durf dat met geen 100% zekerheid te zeggen.

KillRoy1972 11-11-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 734772)
Daar kan ik helaas geen antwoord opgeven, kan evenzeer software matig zijn, kan altijd zijn met een herstel het opgelost raakt maar ik durf dat echt niet te zeggen.
Mss nog effe geduld hebben, mss andere mensen hier er meer van weten.

Bij ios 5 ging het wel bij u dan? Als het nu nimmer gaat en binnen paar uur nog niet dan zal het volgens mij wel softwarematig zijn en kan een herstel mss wel de oplossing zijn maar nogmaals, ik durf dat met geen 100% zekerheid te zeggen.

Siri deed het altijd wel gewoon, heb gister de 5.0.1 update er op gezet en totaal geen problemen. Vandaag om 1200 uur voor het eerst weer wat aan siri vragen na die update om mijn wekker te zetten waarna ze de mededeling gaf.

En nu nog steeds niet..

ik ga eens een herstel uitvoeren...

apotheosis 11-11-11 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillRoy1972 (Bericht 734778)
Siri deed het altijd wel gewoon, heb gister de 5.0.1 update er op gezet en totaal geen problemen. Vandaag om 1200 uur voor het eerst weer wat aan siri vragen na die update om mijn wekker te zetten waarna ze de mededeling gaf.

En nu nog steeds niet..

ik ga eens een herstel uitvoeren...

Maar mss toch nog best effe wachten, mss andere mensen hier wel de correcte oplossing voor hebben. Ik wil het nie op mijn geweten hebben je een herstel doet en je mss alles kwijt zou zijn, alles mss moet herinstellen enz....en dan mss nadien blijkt het probleem nog nie opgelost is.

KillRoy1972 11-11-11 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 734779)
Maar mss toch nog best effe wachten, mss andere mensen hier wel de correcte oplossing voor hebben. Ik wil het nie op mijn geweten hebben je een herstel doet en je mss alles kwijt zou zijn, alles mss moet herinstellen enz....en dan mss nadien blijkt het probleem nog nie opgelost is.

Oh, dat maakt niet uit hoor, die instellingen zijn er zo ingezet weer...

Ben nu aan het herstellen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 16:52 ----------

Hij doet het weer na een herstel gelukkig!

Naja, raar hoor.

Zal wel een geflipt bitje zijn geweest...

apotheosis 11-11-11 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KillRoy1972 (Bericht 734781)
Oh, dat maakt niet uit hoor, die instellingen zijn er zo ingezet weer...

Ben nu aan het herstellen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 16:52 ----------

Hij doet het weer na een herstel gelukkig!

Naja, raar hoor.

Zal wel een geflipt bitje zijn geweest...

Mja, ben content u probleem is opgelost maar onthoud wel, als het eens een 15-30tal min nie gaat, nie panikeren, ik heb da ook al voorgehad, soms ligt het aan de server, bij u was het probleem idd wel erger en je had geen andere keuze meer dan iets te ondernemen.
Ben content de herstel geholpen heeft :).

rickdehoog 14-11-11 15:03

Ik heb er ook last van! Geen idee hoe het op te lossen is...

Jelphone 15-11-11 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickdehoog (Bericht 735884)
Ik heb er ook last van! Geen idee hoe het op te lossen is...

herstellen zoals hierboven genoemd werd :P

ipeertje 20-11-11 17:02

Siri werkte bij mij vanochtend ook niet, wat ik gedaan heb is Siri uitzetten (Instellingen>algemeen>Siri)
Dan de iPhone uit en weer aanzetten.
Siri weer aanzetten.

En het werkte weer :)

kommer1967 20-11-11 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje (Bericht 738239)
Siri werkte bij mij vanochtend ook niet, wat ik gedaan heb is Siri uitzetten (Instellingen>algemeen>Siri)
Dan de iPhone uit en weer aanzetten.
Siri weer aanzetten.

En het werkte weer :)

Als dat om welke redene niet werkt, doe dan een Soft Reset.
Dat werkte toen wel bij mij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.