Siri offline? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om één of andere reden doet Siri het niet meer. Telkens als je iets wilt vragen zegt siri dat ze om dit moment geen vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri offline?
Om één of andere reden doet Siri het niet meer. Telkens als je iets wilt vragen zegt siri dat ze om dit moment geen vragen kan beantwoorden en je later nog eens moet proberen. Dit os de hele dag al zo.
Geen idee of de Siri server er hit ligt of dat het hier gaat om iets wat na de 5.0.1 update komt. Iemand anders problemen hiermee? (na het indrukken van de knop en je vraag stelt duur het erg lang voordat ze uiteindelijk het bovengenoemde zegt) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen probleem met siri, net nog even getest maar het werkt gewoon hier. Heb je toevallig geen Wi-Fi of 3G signaal? Zonder één van deze werkt het bij mij namelijk niet merkte ik gister. Opzich ook wel logisch..
|
|
|||
|
|||
Hier werkt siri.
Soms gebeurt het wel eens deze geen zin heeft. |
|
|||
|
|||
Lockerz.com : Patrick Buijs's Photo dit het berichtje.
Dit geeft ze al vanaf 1200 uur ofzo... Man! Heb ik dit?! :-( |
|
|||
|
|||
Iphone eens afzetten en terug aanzetten, mss dat wat uithaalt?
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd. Siri aan en uit zetten helpt ook niet...
Zal toch een hardware probleem zijn? |
|
|||
|
|||
Daar kan ik helaas geen antwoord opgeven, kan evenzeer software matig zijn, kan altijd zijn met een herstel het opgelost raakt maar ik durf dat echt niet te zeggen.
Mss nog effe geduld hebben, mss andere mensen hier er meer van weten. Bij ios 5 ging het wel bij u dan? Als het nu nimmer gaat en binnen paar uur nog niet dan zal het volgens mij wel softwarematig zijn en kan een herstel mss wel de oplossing zijn maar nogmaals, ik durf dat met geen 100% zekerheid te zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En nu nog steeds niet.. ik ga eens een herstel uitvoeren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu aan het herstellen... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 16:52 ---------- Hij doet het weer na een herstel gelukkig! Naja, raar hoor. Zal wel een geflipt bitje zijn geweest... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben content de herstel geholpen heeft . |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook last van! Geen idee hoe het op te lossen is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Siri werkte bij mij vanochtend ook niet, wat ik gedaan heb is Siri uitzetten (Instellingen>algemeen>Siri)
Dan de iPhone uit en weer aanzetten. Siri weer aanzetten. En het werkte weer |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat werkte toen wel bij mij.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri in B/NL | bewakug | iPhone algemeen | 7 | 26-11-11 15:22 |
|