iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10416-nieuwe-ifoneguidex-pakketten-online.html)

Fab1Man 14-05-08 14:13

Je hebt inderdaad gelijk. Bij de uninstall wordt het G blokje opnieuw gebackupped! Deze ben je dus helaas kwijt (ik heb 'm nog en ik zal 'm je even uploaden)!

Bionic_Eye 14-05-08 14:35

o oke hartstikke bedankt
ik zie je file tegemoet
ben van plan om je geuploade bestand via iphonebrowser op mijn iphone te krijgen
moet alleen even googlen hoe
alvast bedankt

Fab1Man 14-05-08 16:50

1 Bijlage(n)
Zie de bijlage voor de afbeeldingen. Deze moet je in volgende map zetten:

Citaat:

/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app
Gewoon overkopiëren en alles is weer zoals het was (ervan uitgaande dat je dus de GPRS icoontjes al hebt gedeïnstalleerd.

Bionic_Eye 14-05-08 19:04

Kan je misschien even kijken of je het goede bestand geupload hebt
want als ik deze kopieer naar de map
dan gebeurd er niks
ik krijg ook geen preview na renamen
als ik de backup terugzet krijg ik weer een g

Fab1Man 14-05-08 19:22

Wat doe je precies? Je moet de .png's eruit halen en die in de desbetreffende map kopieren.

Bionic_Eye 14-05-08 19:35

hahaha ik dacht je upload alleen fso_gprs_on
dus ik ging uitpakken toen renamen
daarna merkte ik pas dat hij voor de tweede keer ingepakt was
zag dat de grootte van het bestand te groot was
het is gelukt
harstikke bedankt

iCulture 17-05-08 18:10

iFoneguideX: veel nieuwe goodies om je iPhone te pimpen
 
De iFoneguideX Repo - de experimentele repository van iFoneguide - heeft de laatste tijd veel updates gekregen, met name dankzij het harde werk van iPhoneclub-forumgebruiker Fab1Man. Een bijzondere toevoeging is de Nederlandse spellingscontrole in combinatie met AZERTY-toetsenbordweergave voor onze zuiderburen.

Lees verder over: iFoneguideX: veel nieuwe goodies om je iPhone te pimpen

Tag:

croiman 17-05-08 19:16

Laat maar komen de heerlijke software........

Jens 18-05-08 10:53

Sinds ik het Carrier Logo Pack installeerde werkt mijn installer niet meer. Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. Ook krijg ik geen logo'tje te zien van mijn provider, maar gewoon de tekst...:(

danieldereus 18-05-08 11:05

2 Bijlage(n)
Hoi allemaal,

ik heb het carrier logo pack van ifoneguide geinstalleerd met de provider kpn zoals je bij de preview ook kan zien is (als je de visual installeert(kweet niet zeker of het zo heet maar je kan het zien op het bijgevoegde plaatje)) zit er een hele grote ruimte tussen het logo kpn en het Wi-Fi logo hebben jullie hier een fix voor ofzo. het logo vint ik wel mooi het past er mooi in alleen ik vind die ruimte er tussen heel vervelend.

alvast bedankt:)

CPKIphone 18-05-08 15:40

Heren, help. Ik heb de http://ifoneguide.nl/exp toegevoegd bij mijn sources. Maar er verschijnt verders helemaal niets. Het adres staat gewoon bij de sources, wel bij uncategorized, maar in het install menu bij categories staat niets. Ook de nieuwe packages waarover hier gesproken wordt kan ik nergens terugvinden. What's wrong?

ptrck 18-05-08 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CPKIphone (Bericht 114299)
Heren, help. Ik heb de http://ifoneguide.nl/exp toegevoegd bij mijn sources. Maar er verschijnt verders helemaal niets. Het adres staat gewoon bij de sources, wel bij uncategorized, maar in het install menu bij categories staat niets. Ook de nieuwe packages waarover hier gesproken wordt kan ik nergens terugvinden. What's wrong?

Ik heb precies hetzelfde! Snap het ook niet...

Keito 18-05-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CPKIphone (Bericht 114299)
Heren, help. Ik heb de http://ifoneguide.nl/exp toegevoegd bij mijn sources. Maar er verschijnt verders helemaal niets. Het adres staat gewoon bij de sources, wel bij uncategorized, maar in het install menu bij categories staat niets. Ook de nieuwe packages waarover hier gesproken wordt kan ik nergens terugvinden. What's wrong?

ik heb ook hetzelfde probleem

croiman 18-05-08 19:59

paar keer refreshen? iphone herstarten? of de repo ligt even uit?

CPKIphone 18-05-08 23:44

Refreshen en restarten is niet de oplossing, dan zal die repo er wel uit liggen. Het is tenslotte nog zondag:D. Morgen weer een dag.

Fresh 18-05-08 23:48

hoe kan dat nou? Ga eens naar http://www.ifoneguide.nl. Kun je wel gewoon op de (nieuwe) site komen?

Michael 18-05-08 23:51

Ja hoor dat kan Maar installer heeft vandaag wat problemen

inZ- 19-05-08 01:23

LET OP !!
 
Aan alle Belgen op dit forum: download de files van de repo "ifoneguide.nl/exp" NIET !!! Heb dit gedaan, en toen liep mn foon helemaal vast, zodat ik nu ALLES kwijt ben :'( :mad:

croiman 19-05-08 01:27

ik ben belg en heb er van geinstalleerd en geen probleem hoor...

Fresh 19-05-08 01:32

Wat een paniek, zeg! Wat is er aan de hand? Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je geinstalleerd?

croiman 19-05-08 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door inZ- (Bericht 114591)
Aan alle Belgen op dit forum: download de files van de repo "ifoneguide.nl/exp" NIET !!! Heb dit gedaan, en toen liep mn foon helemaal vast, zodat ik nu ALLES kwijt ben :'( :mad:

restore moeten doen????

Fresh 19-05-08 01:40

Het moet wel een BE only pakket zijn geweest zo te lezen. Helaas hebben we niet meer details. Bij gebrek daaraan kunnen we ook niet helpen....

JBB 19-05-08 03:34

Hi,
Sinds 2 dagen gelukkige gebruiker. Alles werkt perfect via uitmuntende handleidingen. Proficiat aan alle medewerkers van deze supersite voor iPhone.
Heb echter Cydia ipv Installer. Cydia lijkt ook goed, is open source en zal waarschijnlijk sneller evolueren...

Hoe zit het qua sourcing via Cydia voor iFoneguide ? Of voor wanneer ?
Ook al omdat het voorzien is voor Belgische nummers - waarvoor dank - is deze omschakeling naar het Nederlands zeker een hebbeding.

Ze raden echter af van Cydia en Installer samen te gebruiken ivm verouderd BSDSubsystem bij Installer (zie Bringing Debian APT to the iPhone - Jay Freeman (saurik) ).
Aparte source zoeken zou komende zijn, maar werkt het dan daarom wel onder dit systeem ?

Mvg,
JB

Fresh 19-05-08 03:38

Er liggen concrete plannen om de iFoneguideX pakketten via Cydia aan te bieden. Momenteel verdiepen we ons in het Debian systeem. Vanwege eindexamens en werk hebben we helaas maar beperkt tijd; voorlopig zul je onze pakketten dus via installer moeten installeren. We houden jou/jullie op de hoogte.

CPKIphone 20-05-08 15:16

Vind het dan ook wel weer zo netjes om te melden dat alles gewoon werkt. Het ligt aan de Wi-Fi. Je moet een beetje een steady verbinding hebben. Via de GPRS werkt het helemaal niet. Maar nu dus alles toppie. Heren, goed werk. Keep it up.

Bomans 20-05-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door inZ- (Bericht 114591)
Aan alle Belgen op dit forum: download de files van de repo "ifoneguide.nl/exp" NIET !!! Heb dit gedaan, en toen liep mn foon helemaal vast, zodat ik nu ALLES kwijt ben :'( :mad:

Waarom moet je nu zo reageren?

Ben ook nen Belg, heb ook al van de repo gedownload. Nog niks van problemen gemerkt. Al aan gedacht dat het probleem langs jouw kant kan liggen?

truckdiver 20-05-08 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door inZ- (Bericht 114591)
Aan alle Belgen op dit forum: download de files van de repo "ifoneguide.nl/exp" NIET !!! Heb dit gedaan, en toen liep mn foon helemaal vast, zodat ik nu ALLES kwijt ben :'( :mad:

een beetje kort door de bocht!
hier ook geen problemen,doe zo voort;)

Yaron 20-05-08 16:41

Goed werk jongens!
Ben er erg blij mee...
Leuke programma's en voor een leek als ik prima te begrijpen!
Hulde!

bady 22-05-08 16:19

bedank aan de mensen die hieraan hebben gewerkt.

croiman 25-05-08 18:39

Update :

Vanaf nu is de Modded MusicPlayer Mod beschikbaar
vanuit de ifoneguide.nl/exp en ifoneguide.be/exp ,
het artikel is te lezen op ifoneguide blog hier met dank aan Fresh voor het verwezelijken ervan.

Nu dus voor iedereen beschikbaar, veel plezier ermee.

slodo 25-05-08 18:42

moooooi!!!!!!!!
is dat voor elke firmware????
hoop zo van wel:)

croiman 25-05-08 18:44

113 en 114, geen 112.

ArB 25-05-08 18:45

Vanavond komt hopelijk ook de croiman preffs in het engels, maar het geeft me wat hoofdpijn allemaal om in de installer te krijgen :)

Fresh 25-05-08 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 117361)
moooooi!!!!!!!!
is dat voor elke firmware????
hoop zo van wel:)

Het artikel op iFoneguide hangt in de rubrieken 113, 114 en experimental. Hopelijk zegt dat genoeg! ;);)

slodo 25-05-08 18:46

jammer:(
nou ja, alleen maar meer reden op te updaten:)
maar nogmaals
moooooooooooooooi

croiman 25-05-08 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 117365)
jammer:(
nou ja, alleen maar meer reden op te updaten:)
maar nogmaals
moooooooooooooooi

merci, aansporing voor nog meer te maken voor de iphone gebruikers ;)

juist he Arb, Fresh ?

iMario 25-05-08 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 117363)
Vanavond komt hopelijk ook de croiman preffs in het engels, maar het geeft me wat hoofdpijn allemaal om in de installer te krijgen :)

JAJAAA :D:cool:

ArB 25-05-08 21:02

Het package is af, nu zijn we aan het testen. :cool:

truckdiver 25-05-08 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 117360)
Update :

Vanaf nu is de Modded MusicPlayer Mod beschikbaar
vanuit de ifoneguide.nl/exp en ifoneguide.be/exp ,
het artikel is te lezen op ifoneguide blog hier met dank aan Fresh voor het verwezelijken ervan.

Nu dus voor iedereen beschikbaar, veel plezier ermee.

wouw netjes gedaan
natuurlijk een kleine opmerking erover!
niet mogenlijk om de bovenste balk(waar artiest en nummer staat) ook mee blauw te kleuren :o

croiman 25-05-08 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 117454)
wouw netjes gedaan
natuurlijk een kleine opmerking erover!
niet mogenlijk om de bovenste balk(waar artiest en nummer staat) ook mee blauw te kleuren :o

nog niet, maar k zal er naar zien. goede opmerking.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.