iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10416-nieuwe-ifoneguidex-pakketten-online.html)

croiman 18-06-08 22:08

1 Bijlage(n)
zie screenshot, zegt genoeg

Fresh 18-06-08 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 129050)
@ Fresh : k heb nog iets speciaals hier klaar liggen voor jouw site, denk wel dat je er blij mee gaat zijn.
Wil je het hebben? dan mail k t even naar jouw.

Ik ben benieuwd! A.s. zondag gaan we op vakantie, dus ik probeer alles wat jullie aan iFoneguide hebben gestuurd nog voor die tijd te publiceren. Ook jouw Artwork, Croiman.
Ik ben nou eenmaal erg precies. 1 brick is er 1 teveel! Jouw prefs zijn in juni al 7000 keer gedownload! :eek::o Stel je voor, 7000 bricks! Dat willen we niet...

croiman 18-06-08 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129058)
Ik ben benieuwd! A.s. zondag gaan we op vakantie, dus ik probeer alles wat jullie aan iFoneguide hebben gestuurd nog voor die tijd te publiceren. Ook jouw Artwork, Croiman.
Ik ben nou eenmaal erg precies. 1 brick is er 1 teveel! Jouw prefs zijn in juni al 7000 keer gedownload! :eek::o Stel je voor, 7000 bricks! Dat willen we niet...

Mail verstuurd met bijlage en screenshot die ik hierboven ook heb gepost, jouw mening Fresh erover?

7000x download ? vet, sweet, best wel veel vind k lol. Mijn werk is precies gewild???
Wat vind je van je nieuwe app? Bij mij staat hij al leuk op de eerste pagina van springboard zoals op screenshot te zien.

ps : als je trug bent van vakantie krijg je een update van mij voor mijn Super Prefs, heb er nog iets leuks mee in petto, een leuke update. Nog meer mod in prefs. Iedereen die super prefs van mij leuk vind, ga de update ZEKER leuk vinden.

Fresh 18-06-08 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 129062)
Mail verstuurd met bijlage en screenshot die ik hierboven ook heb gepost, jouw mening Fresh erover?

7000x download ? vet, sweet, best wel veel vind k lol. Mijn werk is precies gewild???
Wat vind je van je nieuwe app? Bij mij staat hij al leuk op de eerste pagina van springboard zoals op screenshot te zien.

ps : als je trug bent van vakantie krijg je een update van mij voor mijn Super Prefs, heb er nog iets leuks mee in petto, een leuke update. Nog meer mod in prefs. Iedereen die super prefs van mij leuk vind, ga de update ZEKER leuk vinden.

Ik ben blij dat je ook aan de XML bent gegaan! hahahahaha:o:D

croiman 18-06-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129067)
Ik ben blij dat je ook aan de XML bent gegaan! hahahahaha:o:D

Zit ergens nog fout in, mijn goesting was direct over toen het niet werktte.
Xml is niks voor mij hoor.
K moet em nog trug offline halen, want t werkt toch niet bah, wat een kl*t*rij is me dat.
Nieuw appje voor repo dus goed? Misschien nog eens later een klein update maken voor vernieuwing icoontje, is nog nie na mijn goesting.
Ma dat werk k nog fijn af.
Het werkt al heel goed dus....
Have fun with it.

iMario 18-06-08 22:23

ik zie dat mijn Freaking Notes mod er zojuist ook in staat! Nice:D

Fresh 18-06-08 22:29

Alle pakketten worden eigenlijk wel veel gedownload. Met name die pakketten die in internationaal ook interessant zijn. Ik zal na de vakantie een wat statistieken posten, altijd leuk!

Fresh 19-06-08 00:15

Sorry voor de dubbele post, maar vanavond is er veel live gegaan in iFoneguide. Onder meer een iFoneguide web portal. Croiman bedankt!

croiman 19-06-08 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129111)
Sorry voor de dubbele post, maar vanavond is er veel live gegaan in iFoneguide. Onder meer een iFoneguide web portal. Croiman bedankt!

is niks, k maak er nog een update van, mooiere icoon op je springboard.

hierbij de link ervan : ifoneguide

iMario 19-06-08 20:55

Fresh, ik heb jou de Notes mod noges gestuurd, ik zag dat het papier niet veranderde, bleef geel.
Heb het aangepast en het is nu dus goed.

ArB 22-06-08 13:03

Zojuist is de Euro2008 update live gezet, de andere updates komen binnenkort. :)

Topic heb ik ook verplaatst naar tips and tricks omdat het verkeerd stond.

croiman 22-06-08 13:18

Heb ook updates van "Croiman's SB Theme", "ifoneguide portal" gestuurd en de "artwork mod" voor in repo te zetten..

ArB 22-06-08 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 130145)
Heb ook updates van "Croiman's SB Theme", "ifoneguide portal" gestuurd en de "artwork mod" voor in repo te zetten..

Heb ik ontvangen ;)

segers909 02-07-08 12:45

Zou je misschien ook een carrier icoon van TMF-mobile (staat onder leiding van proximus) kunnen maken? (ze hebben zo'n 250 000 gebruikers in België)
Dit lijkt me een leuk logo:
http://perswinkel-tpleintje.be/001/img/logoTMF.png

En ik heb dit staan bij instellingen --> netwerk:
- Automatisch
- TMFmobile
- BASE
- mobi*

Bedankt!! :)

ArB 21-07-08 23:49

Ook voor firmware 2.0 is gebleken dat er nog steeds kleine zaken veranderd/verbeterd kunnen worden. Dus reken maar op ifoneguideX !

Denk aan de
- super-preferences 2.0
- telefoonnummerformat
- call-forward fix

etc etc

Binnenkort maak ik een mooi verhaaltje erover op ifoneguide. :)

croiman 22-07-08 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 149766)
Ook voor firmware 2.0 is gebleken dat er nog steeds kleine zaken veranderd/verbeterd kunnen worden. Dus reken maar op ifoneguideX !

Denk aan de
- super-preferences 2.0
- telefoonnummerformat
- call-forward fix

etc etc

Binnenkort maak ik een mooi verhaaltje erover op ifoneguide. :)

Super prefs 2.0 neem k graag voor mijn rekening.

Off-topic
komt de update van "Croiman's Theme" en Artwork mod nog in exp repo?


Fresh 22-07-08 00:32

Houden jullie wel rekening met al die nieuwe settings in 2.0?

croiman 22-07-08 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 149803)
Houden jullie wel rekening met al die nieuwe settings in 2.0?

Ha tuurlijk dat.

Trouwens de screenshot switch hoeft al nie meer,( mits de iphone 3G met 2.0 deze functie al heeft zonder aan/uit te zetten, homebutton indrukken met een aanslag op de powerbutton.)
En de 3G switch, ouderlijk toezicht.....

Fresh 22-07-08 01:31

Ik heb screenshots nog niet aan de praat op 2.0, croiman.

iCulture 22-07-08 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 149825)
Ik heb screenshots nog niet aan de praat op 2.0, croiman.

Screenshots: Tip: screenshots maken op iPhone 3G en in firmware 2.0 > Nieuws > iPhoneclub.nl (werkt zowel voor iPhone 1.0 met FW2.0 als iPhone 3G)

Fresh 22-07-08 01:49

Werkt prima, iphoneclub. Bedankt! Je kunt niet alles bijhouden, he.:rolleyes::rolleyes:

sjoeii 22-07-08 06:54

klopt het dat de repo nog niet werkt in 2.0 of ben ik gek?

macmichel 22-07-08 13:31

ga welover zodra er meer programma's beschikbaar zijn voor 2.0, ik wacht nog wel een paar dagen/weken.

croiman 22-07-08 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 149828)
Screenshots: Tip: screenshots maken op iPhone 3G en in firmware 2.0 > Nieuws > iPhoneclub.nl (werkt zowel voor iPhone 1.0 met FW2.0 als iPhone 3G)

Dit zegt genoeg, k wou de link al zetten, maar iemand was me voor lol.
De 3G iphone heeft het blijkbaar al dus standaard.

ArB 22-07-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 149795)
Super prefs 2.0 neem k graag voor mijn rekening.

Off-topic
komt de update van "Croiman's Theme" en Artwork mod nog in exp repo?


Extended preffs ben ik al mee bezig, zal je de files wel sturen zodra ik alles heb uitgevonden. Want er zijn wel wat zaken bijgekomen. ;)

Maar de meeste settings werken nog steeds idd, zoals dim settings en batterij in procenten. :)

iCulture 22-07-08 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 149829)
Werkt prima, iphoneclub. Bedankt! Je kunt niet alles bijhouden, he.:rolleyes::rolleyes:

Off-topic
Gelukkig niet. Ik hoef niet nog gekker in m'n hoofd te worden dan ik nu al ben :eek:


croiman 22-07-08 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 150254)
Extended preffs ben ik al mee bezig, zal je de files wel sturen zodra ik alles heb uitgevonden. Want er zijn wel wat zaken bijgekomen. ;)

Maar de meeste settings werken nog steeds idd, zoals dim settings en batterij in procenten. :)

ok, dan kan k meer tijd uitgeven aan iets anders.

loekieloekie 24-07-08 09:54

is er al nederlandse taal voor de 2.0 ?

croiman 24-07-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loekieloekie (Bericht 151947)
is er al nederlandse taal voor de 2.0 ?

Als je je iphone 3G in belgie gekocht hebt, staat er normaal al NL op.
Is t 1st gen iphone met 2.0 op, staat er standaard in volgens ARB

ArB 24-07-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 151951)
Als je je iphone 3G in belgie gekocht hebt, staat er normaal al NL op.
Is t 1st gen iphone met 2.0 op, dan even wachten tot ze t nederlands uit de 2.0 europa hebben gehaald en in installer gezet hebben.

In de firmware voor 2.0 staat het er standaard in ;)

alexteie 24-07-08 10:00

installer is nog niet eens uit voor versie 2.0?
hoe kan je dan al een repo maken?
mss gaan ze wel op een volledige andere xml layout over?

croiman 24-07-08 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 151956)
In de firmware voor 2.0 staat het er standaard in ;)

Voila oplossing is er al. En snel. Kijk eens bij je instellingen LoekieLokie

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 151958)
installer is nog niet eens uit voor versie 2.0?
hoe kan je dan al een repo maken?
mss gaan ze wel op een volledige andere xml layout over?

ze zijn ermee bezig met installer 4.0 voor 2.0 firmware, even geduld, de iphone 3G is er nog maar een week he.

loekieloekie 24-07-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 151959)
Voila oplossing is er al. En snel. Kijk eens bij je instellingen LoekieLokie



ze zijn ermee bezig met installer 4.0 voor 2.0 firmware, even geduld, de iphone 3G is er nog maar een week he.

Ja dom ik zit vanaf vorige week al weer met een na update weer simlockvrije 1.1.4 en sinds vandaag met de aangepaste firmware op 2.0 maar had natuurlijk nog niet naar de mogelijkheden van de 2.0 gekeken.

demonchild 12-08-08 12:00

voor croiman :
ik had de settings mod van jou geinstaleerd en door een crash (eeuwig rebooten) zit ik nu verplicht op 2.0 en de instelling staan er nog op zoals de aangepaste carrier en de baterij die in cijfers aangeeft (waaar ik blij mee ben dat deze er nu nog zijn)
en zeer handig voor gebruik!
nogmaals waarvoor mijn dank dat je zoveel tijd steekt in deze dingen.

voor de rest + croiman :

nu was ik bezig met de app store via Wi-Fi had ik een programma waar de info knop boven aanstaat en ik wil daarop drukken maar druk te hoog op mijn batterij logo en die veranderd naar het logo dus ik terug erop drukken en ik kan zo swichen tussen de cijfers en het oude logo.

nu vraag ik mij af of je dit ook al kon op de 1.1.4 ?
en of je dit nu ook kan doen op een 2.0 waar de settings er niet op staan (dus gedeinstalleerd (1.1.4 -> 2.0) of een 3G .

want dit lijkt mij een zeer intressante ontdekking waar ik niets van terug vind .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.