iPhone 2G activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie oh wie kan mij helpen. Heb al jaren een iPhone 2G. Laatste 2 jaar in gebruik bij mijn kinderen. Gaat al 2 jaar goed, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2G activeren
Wie oh wie kan mij helpen.
Heb al jaren een iPhone 2G. Laatste 2 jaar in gebruik bij mijn kinderen. Gaat al 2 jaar goed, tot van het weekend. Wilde opeens de foto's niet meer synchroniseren. Ik telefoon herstellen, maar nu moet ie weer geactiveerd worden, alvorens ik hem kan gebruiken. Echter iTunes gaat tot het volgende: * iTunes account ingeven * e-Mail adres ingeven * hierna voorwaarden accepteren, maar dan gaat ie niet verder Lijkt wel of iPhone 2G niet meer ondersteund wordt. Wordt niet verder geholpen door Apple NL, omdat ik het toestel destijds in de USA heb gekocht. En bij Apple USA krijg ik standaar antwoord terug. Iemand een oplossing hoe ik hem werkend krijg? Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone activeren.... | djbosanac | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 01:52 |
iPhone 3G: O2 Iphone 3G activeren in NL | Bassemans | Unlock | 1 | 22-08-09 21:08 |
Iphone 3g 3.0 activeren | GK1989 | iPhone algemeen | 6 | 24-06-09 21:51 |
iPhone 3G activeren | bverp | iPhone algemeen | 6 | 12-09-08 21:21 |
iphone activeren | berry | Archief | 3 | 03-10-07 12:50 |
|
|