wat is een acceptabele batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik doe met mijn iphone ruim 18 uur met een gebruikstijd van 4 uur, internet via 3g whats app ik alles aan staan lokatievoorziening push ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat is een acceptabele batterijduur
ik doe met mijn iphone ruim 18 uur met een gebruikstijd van 4 uur, internet via 3g whats app ik alles aan staan lokatievoorziening push mail foto`s mailen enz .
zelf vind ik dit vrij goed voor een smartphone. of na het lezen van de berichten moet ie het nu langer vol houden . Mensen die ik ken met Blackberry doen ongeveer net zolang met een batterij. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
18 uur? zonder overdrijven?
die 4 uur gebruik is dan verdeelt over de hele dag zeker.. ik kan er 8 a 9 uur uit trekken en dan speel ik wel eens een spellteje, ik surf, ik whatsapp, me emails komen binnen en af en toe een telefoontje. ik mag dromen van je 18 uur. met me Blackberry haalde ik de 12 a 15, goh wat was dat een lekker batterijtje als ik het nu zo bekijk haha. |
|
||||
|
||||
Klopt dit is over de hele dag verdeelt
|
|
||||
|
||||
ik heb dat onlangs eens bijgehouden:
usage since last full charge: 3h 54 min stand by: 2days, 4hours battery = 44% ik doe meestal een dag of 3, 4 hangt natuurlijk af wat je er allemaal mee doet |
|
|||
|
|||
Ik zit nu op 1 dag en 10 uur en gebruik bijna 6 uur. Ik heb nog 23 % over. Heb een 4s.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel, gebruik is voornamelijk internet en muziek bij mij.
|
|
|||
|
|||
iphone 4
Gebruik twitter/facebook/camera/hln/muziek/radio/spotify ed. 5 u in gebruik en 15 u in standby 34% over |
|
|||
|
|||
waarom maken jullie deze mooie tijd metingen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3G is goed en snel maar zuipt dus enorm (maarja, wa moet ge doen, ge moogt content zijn ge 3G hebt). ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 19:26 ---------- Beter dan bij mij zelfs. |
|
||||
|
||||
iPhone 4. 1 dag en 3 uur, gebruik 6 uur en 43 minuten en nu nog 16% over
|
|
|||
|
|||
Ik vind de batterij van de iPhone ronduit waardeloos. Er zijn zoveel meer smartphones met betere batterijen en dezelfde hardware specificaties.
|
|
|||
|
|||
ik loop de hele dag te whatsappen en internetten, mailen vanaf 7 uur sochtends en om 11 uur savonds staat hij nog op 30%. .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. | colliehome | iPhone algemeen | 273 | 06-09-09 20:35 |
Wat een rust na een hectisch weekend | Michael | Archief | 9 | 15-07-08 21:03 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
Wat een ramp | fromalk | Archief | 33 | 18-10-07 19:51 |
|
|