Problemen met oortjes iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf eergisteren heb ik mijn oortjes in gebruik genomen van mijn iPhone 4s en na het werken vandaag wou ik weer even muziek luisteren en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met oortjes iPhone 4s
Vanaf eergisteren heb ik mijn oortjes in gebruik genomen van mijn iPhone 4s en na het werken vandaag wou ik weer even muziek luisteren en nu krijg ik mijn oortjes er niet in.
Er zit geen stof in het pluginnetje maar hij wilt zelfs andere oortjes en oude iphone oortjes niet pakken. Heeft iemand oplossing of een idee? PS. Door drukken helpt niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus in het begin hebben ze wel gewerkt maar nu willen ze er opeens niet in? En het lukt niet om de stekker ver genoeg door te duwen?
|
|
|||
|
|||
Ja vanochtend toen ik naar m'n werk ging heb ik nog muziek geluisterd op de fiets en toen ik van m'n werk naar huis wou pakte hij niet mijn oortjes. Ook als ik niet even doorduwde zelfs bij andere oortjes heb ik dat geprobeerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch 3G oortjes problemen! | vinnie1234 | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 19:26 |
probleem met bellen via de oortjes | yvonka | iPhone algemeen | 4 | 11-08-10 18:06 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 9 | 10-10-09 21:31 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 2 | 10-10-09 13:17 |
Iphone oortjes | rikfrombelgium | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 30-05-09 11:46 |
|
|