Weeknummers in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen of ik ook weeknummers in mijn agenda kan zien? Zodat je kan zien in welke week we leven...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weeknummers in agenda
Kan iemand mij vertellen of ik ook weeknummers in mijn agenda kan zien?
Zodat je kan zien in welke week we leven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de standaard kalender weet ik het niet. Ik gebruik WeekCal en ik vind dit trouwens een zeer goede toepassing die heel wat meer mogelijkheden geeft dan de standaard kalender. Alles is ook veel overzichtelijker weergegeven en er zijn diverse mogelijkheden om bv ook met kleuren(balken) te werken. Na het downloaden van deze app worden alle afspraken van de standaard kalender automatisch in WeekCal overgenomen. In deze app kunnen ook de weeknummers zichtbaar gemaakt worden : instellingen -> WeekCal -> kalender -> weeknummers verbergen (ja/neen) Het weeknummer kan ook bij de app in een badge weergegeven worden, zodanig dat het zichtbaar is zonder de app te moeten openen. Succes ermee ! |
|
||||
|
||||
En de week nummers staan natuurlijk ook in het maandoverzicht van Week Cal.
Zie iTunes of op de week calendar site. |
|
|||
|
|||
Thanks voor de ideeën. Maar toch een klein tekort in de software😢
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Decx, ik weet niet wat je ons wilt vertellen, maar je link werkt niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weeknummers in kalender? | stefimke | iPhone algemeen | 41 | 25-10-12 15:13 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
[App.] Kalender met weeknummers? | Chasinn | Archief | 2 | 28-09-09 10:22 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Weeknummers | Taffie | Archief | 2 | 13-07-08 22:02 |
|
|