//

apple id voor gratis apps

apple id voor gratis apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan geen gratis apps downloaden omdat apple id niet ingesteld kan worden, zou optie "geen"moet krijgen bij credit kaart maar die optie is er niet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-11, 13:09
marionsoer marionsoer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard apple id voor gratis apps

kan geen gratis apps downloaden omdat apple id niet ingesteld kan worden, zou optie "geen"moet krijgen bij credit kaart maar die optie is er niet, wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-11, 23:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Zoeken op dit forum, het is vaker beschreven.
  #3  
Oud 20-11-11, 11:31
marionsoer marionsoer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Fijn hoor deze hulp, niet dus! Linkje misschien of anders even iets knippen of plakken? Echt sympathiek dit antwoord, hier kan je toch niets mee! Als ik het zelf had gevonden had ik het niet hoeven vragen, toch?
  #4  
Oud 20-11-11, 11:53
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Hoi,
Misschien even in- en uitademen? Je reageert nogal stekelig, dat bevordert niet echt een behulpzame houding vermoed ik.

Ik googlede de vraag en kwam direct uit bij IPC:

App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 20-11-11, 12:22
marionsoer marionsoer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Dank voor je reactie, dit hadden wij inderdaad ook gevonden via google, maar nog steeds niet de optie "geen" , helaas.
Vwb de stekelige reactie: ik vraag om hulp en krijg als antwoord: kijk op het forum, tja DAT hadden we natuurlijk al gedaan. Een linkje erbij was dan wel aardig geweest. Het is nl nogal balen als je een nieuwe Iphone hebt en je kan er niet eens gratis apps op krijgen, vandaar... Maar bedankt voor je hulp...
  #6  
Oud 20-11-11, 12:38
Bozz Bozz is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb je deze pagina (zie Een iTunes App Store-account zonder een creditcard maken) al geprobeerd?
  #7  
Oud 20-11-11, 12:52
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Omdat ik de beroerdste niet ben. Wat zie je hier vaak op het forum er komen nieuwe leden en die stellen direct een vraag, terwijl even zoeken over het algemeen goed helpt. Als je dat al gedaan hebt en je komt er niet uit, dan kan het handig zijn om aan te geven wat je allemaal al gedaan hebt om uit het probleem te komen. Ook dan kunnen wij je een beter antwoord geven.


App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple's gratis hoes voor Iphone 4 Frenzie iPhone accessoires en onderdelen 4 26-09-10 23:50
[App Store] Gratis (minor) updates voor betaalde apps? dutchieman Ontwikkelen voor iOS 3 13-07-08 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.