iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe is de Iphone 4S verpakt? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104910-de-iphone-4s-verpakt.html)

Guest-20180925190238 21-11-11 09:25

Citaat:

...de bijgeleverde kabel,oortjes en stekker waren los van het merk Mobilize.
Dit kan zelfs een impact hebben op de garantie :eek: Stel je voor die Mobilize lader gaat stuk en beschadigt de iPhone. Jij vraagt garantie en Apple zegt laat die lader eens zien. De rest mag je zelf invullen.......

femphie 21-11-11 10:06

Terug van de Ritel winkel de Iphone met bijbehoren terug gegeven, een bon gehad dat ik nog recht heb op een reeds betaalde Iphone 4S in officieele verpakking. Ritel zegt deze besteld te hebben bij Apple als extra bestelling om de klant tegemoed te komen ivm lange leveringstijden. Ik heb gezegd dat Apple dit anders verteld en dat ze goed moeten nadeken. Ze zullen bellen als er een witte 4S 16 GB binnen is.... we wachten af, iemand nog tips over deze afhandeling?

Hobao 21-11-11 10:31

Via internet besteld ???? Wet aankopen op afstand en dus je geld terug eisen!
En dan gewoon in een goede shop halen ....

femphie 21-11-11 10:34

Niet via internet in de Ritel winkel in mijn woonplaats, normaal een goede shop.

decx 21-11-11 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door femphie (Bericht 738442)
Ritel zegt deze besteld te hebben bij Apple als extra bestelling om de klant tegemoed te komen ivm lange leveringstijden.

Ze proberen je gewoon een oor aan te naaien :s Dat toestel kan nooit van Apple zijn gekomen. Dus nu wacht je op een originele iPhone van Ritel? Volgende keer bedenk je je wel twee keer voordat je met je kinderen gaat shoppen :D

femphie 21-11-11 11:34

inderdaad, 2 keer nadenken over Ritel en dit is een wijze les, kids zijn normaal heel braaf hoor en die kunnen best mee de volgende keer :p

decx 21-11-11 11:48

Ritel ken ik sowieso niet maar ik zag al dat het meerdere vestigingen heeft in en rond Zeeland. Ik hoop voor je dat de goede iPhone snel binnenkomt.

femphie 21-11-11 11:54

Klopt, het is gericht op Zeeland en stukje Brabant. Hier in Zeeuws Vlaanderen is er nu eenmaal niet zo veel. Ik hoop het ook dat de "echte" iPhone snel komt, m'n 3GS is op en eenmaal de nieuwe in je handen hebben gehad... ;-)

Jampie 21-11-11 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door femphie (Bericht 738477)
Klopt, het is gericht op Zeeland en stukje Brabant. Hier in Zeeuws Vlaanderen is er nu eenmaal niet zo veel. Ik hoop het ook dat de "echte" iPhone snel komt, m'n 3GS is op en eenmaal de nieuwe in je handen hebben gehad... ;-)

Denk dat je gewoon even een "pech gevalletje" hebt gehad. Je zegt zelf al dat ritel normaal goed zijn werk doet en moet zeggen dat ze een poos terug bij mijn bestelling (iPad2) ook goede service leverden. Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdag geleverd, snelle beantwoording van mijn mails etc etc.
Wil er geen ritel ervaring topic van maken, maar denk echt dat je echt net ff pech gehad hebt. En de smoes van die hebben we extra gehad etc etc, tja die man gaat echt never nooit zeggen, oh ja, dat was een ingeleverde die we getest hebben en daarna aan u is gegeven;)

decx 21-11-11 12:12

Net effe pech gehad? Lijkt mij juist de reinste oplichting :confused: Ze hadden gewoon moeten zeggen dat het een incompleet model was. De verkoper wist dat zelf heel goed.. gewoon een beetje misbruik maken van de naïviteit (sorry) van de consument.

femphie 21-11-11 12:28

Tja wat het waare verhaal is zullen we niet weten, dat het geen manier van zaken doen is, is duidelijk en ja vrouwen en techniek worden niet serieus genomen helaas (vaker ervaren). Het moet idd geen ritel topic worden want vanaf onze eerste gsm zijn we klant en nooit klachten gehad. Pech, proberen, oplichten, oneerlijk ik ga die stempel niet drukken ik weet het niet, wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)

Jampie 21-11-11 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door femphie (Bericht 738490)
Tja wat het waare verhaal is zullen we niet weten, dat het geen manier van zaken doen is, is duidelijk en ja vrouwen en techniek worden niet serieus genomen helaas (vaker ervaren). Het moet idd geen ritel topic worden want vanaf onze eerste gsm zijn we klant en nooit klachten gehad. Pech, proberen, oplichten, oneerlijk ik ga die stempel niet drukken ik weet het niet, wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)

Dat is ook het belangrijkste, en wat pech betreft. Ik bedoel hiermee dat je waarschijnlijk net een chagerijnige verkoper hebt gehad die baalde van zijn vrije zondag die hij nu moest werken en die je snel de winkel uit wilde hebben ;) de manier van handelen is natuurlijk verre van correct, laat dat voorop staan.

femphie 21-11-11 12:42

Inderdaad, bedankt voor jullie mening, hulp,tips, duwtje in de rug!

decx 21-11-11 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door femphie (Bericht 738490)
...wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)

Ik hoop dat ie snel komt. Veel plezier er mee!

femphie 21-11-11 13:30

Ik ook! Merci!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.