//

Hoe is de Iphone 4S verpakt?

Hoe is de Iphone 4S verpakt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: ...de bijgeleverde kabel,oortjes en stekker waren los van het merk Mobilize. Dit kan zelfs een impact hebben op de garantie Stel je voor die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-11-11, 09:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
...de bijgeleverde kabel,oortjes en stekker waren los van het merk Mobilize.
Dit kan zelfs een impact hebben op de garantie Stel je voor die Mobilize lader gaat stuk en beschadigt de iPhone. Jij vraagt garantie en Apple zegt laat die lader eens zien. De rest mag je zelf invullen.......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-11-11, 10:06
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Terug van de Ritel winkel de Iphone met bijbehoren terug gegeven, een bon gehad dat ik nog recht heb op een reeds betaalde Iphone 4S in officieele verpakking. Ritel zegt deze besteld te hebben bij Apple als extra bestelling om de klant tegemoed te komen ivm lange leveringstijden. Ik heb gezegd dat Apple dit anders verteld en dat ze goed moeten nadeken. Ze zullen bellen als er een witte 4S 16 GB binnen is.... we wachten af, iemand nog tips over deze afhandeling?
  #23  
Oud 21-11-11, 10:31
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Via internet besteld ???? Wet aankopen op afstand en dus je geld terug eisen!
En dan gewoon in een goede shop halen ....
  #24  
Oud 21-11-11, 10:34
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Niet via internet in de Ritel winkel in mijn woonplaats, normaal een goede shop.
  #25  
Oud 21-11-11, 11:31
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door femphie Bekijk bericht
Ritel zegt deze besteld te hebben bij Apple als extra bestelling om de klant tegemoed te komen ivm lange leveringstijden.
Ze proberen je gewoon een oor aan te naaien :s Dat toestel kan nooit van Apple zijn gekomen. Dus nu wacht je op een originele iPhone van Ritel? Volgende keer bedenk je je wel twee keer voordat je met je kinderen gaat shoppen
  #26  
Oud 21-11-11, 11:34
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

inderdaad, 2 keer nadenken over Ritel en dit is een wijze les, kids zijn normaal heel braaf hoor en die kunnen best mee de volgende keer
  #27  
Oud 21-11-11, 11:48
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ritel ken ik sowieso niet maar ik zag al dat het meerdere vestigingen heeft in en rond Zeeland. Ik hoop voor je dat de goede iPhone snel binnenkomt.
  #28  
Oud 21-11-11, 11:54
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Klopt, het is gericht op Zeeland en stukje Brabant. Hier in Zeeuws Vlaanderen is er nu eenmaal niet zo veel. Ik hoop het ook dat de "echte" iPhone snel komt, m'n 3GS is op en eenmaal de nieuwe in je handen hebben gehad... ;-)
  #29  
Oud 21-11-11, 12:02
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door femphie Bekijk bericht
Klopt, het is gericht op Zeeland en stukje Brabant. Hier in Zeeuws Vlaanderen is er nu eenmaal niet zo veel. Ik hoop het ook dat de "echte" iPhone snel komt, m'n 3GS is op en eenmaal de nieuwe in je handen hebben gehad... ;-)
Denk dat je gewoon even een "pech gevalletje" hebt gehad. Je zegt zelf al dat ritel normaal goed zijn werk doet en moet zeggen dat ze een poos terug bij mijn bestelling (iPad2) ook goede service leverden. Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdag geleverd, snelle beantwoording van mijn mails etc etc.
Wil er geen ritel ervaring topic van maken, maar denk echt dat je echt net ff pech gehad hebt. En de smoes van die hebben we extra gehad etc etc, tja die man gaat echt never nooit zeggen, oh ja, dat was een ingeleverde die we getest hebben en daarna aan u is gegeven
  #30  
Oud 21-11-11, 12:12
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Net effe pech gehad? Lijkt mij juist de reinste oplichting Ze hadden gewoon moeten zeggen dat het een incompleet model was. De verkoper wist dat zelf heel goed.. gewoon een beetje misbruik maken van de naïviteit (sorry) van de consument.
  #31  
Oud 21-11-11, 12:28
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Tja wat het waare verhaal is zullen we niet weten, dat het geen manier van zaken doen is, is duidelijk en ja vrouwen en techniek worden niet serieus genomen helaas (vaker ervaren). Het moet idd geen ritel topic worden want vanaf onze eerste gsm zijn we klant en nooit klachten gehad. Pech, proberen, oplichten, oneerlijk ik ga die stempel niet drukken ik weet het niet, wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)
  #32  
Oud 21-11-11, 12:33
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door femphie Bekijk bericht
Tja wat het waare verhaal is zullen we niet weten, dat het geen manier van zaken doen is, is duidelijk en ja vrouwen en techniek worden niet serieus genomen helaas (vaker ervaren). Het moet idd geen ritel topic worden want vanaf onze eerste gsm zijn we klant en nooit klachten gehad. Pech, proberen, oplichten, oneerlijk ik ga die stempel niet drukken ik weet het niet, wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)
Dat is ook het belangrijkste, en wat pech betreft. Ik bedoel hiermee dat je waarschijnlijk net een chagerijnige verkoper hebt gehad die baalde van zijn vrije zondag die hij nu moest werken en die je snel de winkel uit wilde hebben de manier van handelen is natuurlijk verre van correct, laat dat voorop staan.
  #33  
Oud 21-11-11, 12:42
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Inderdaad, bedankt voor jullie mening, hulp,tips, duwtje in de rug!
  #34  
Oud 21-11-11, 13:09
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door femphie Bekijk bericht
...wat voor mij belangrijk is, is dat er een officiële onderweg is ;-)
Ik hoop dat ie snel komt. Veel plezier er mee!
  #35  
Oud 21-11-11, 13:30
femphie femphie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Ik ook! Merci!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G 3.1.3 hoe te jailbreaken? Leenswijk Archief 1 17-03-10 15:59
iPhone en KPN - hoe? Moto KPN 20 26-10-09 21:24
iPhone 1e gen.: Hoe Iphone Herstellen _Juanes Unlock 1 15-02-09 05:54
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.