Hoe kan ik gewoon een www intoetsen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een iphone, maar nu kan ik nergens een tabje vinden waar ik gewoon op internet kan??? Ik zal wel heel dom zijn, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik gewoon een www intoetsen??
Heb net een iphone, maar nu kan ik nergens een tabje vinden waar ik gewoon op internet kan???
Ik zal wel heel dom zijn, maar kan het niet vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Open Safari en begin maar te typen
En, als je daar mee klaar bent dan open in Safari de Bookmarks en daar vindt je volledige handleiding van de iPhone. |
|
|||
|
|||
Top dank je
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil gewoon een liedje/song als ringtone... wie kan mij daarbij helpen? | uncu129 | Ringtones en Wallpapers | 3 | 09-12-10 03:26 |
iPhone: Kan je een gejailbreakte iphone gewoon upgrade naar 4.0? | MCMRTN | Jailbreak | 1 | 26-06-10 19:10 |
Kan ik gewoon 3.0 downloaden met een generatie 1 phone | Tqam | Archief | 1 | 17-06-09 17:30 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | iPhone algemeen | 3 | 28-06-08 19:37 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|