//

Problemen met overgang 3g - geen 3g netwerk

Problemen met overgang 3g - geen 3g netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, al vanaf het moment dat ik de iphone 4 heb, het ik steeds hetzelfde probleem. Zowel thuis als op mijn werk heb ik net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-11, 11:33
pvdleur pvdleur is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Post Problemen met overgang 3g - geen 3g netwerk

Hallo,

al vanaf het moment dat ik de iphone 4 heb, het ik steeds hetzelfde probleem. Zowel thuis als op mijn werk heb ik net wel of net geen verbinding met het 3g netwerk. Hij schakelt dus veel over tussen 3g met 1 of 2 verbindingsstreepjes en het langzamere netwerk (o in bovenste regel) met maximaal aantal verbindingsstreepjes.

Dit gebeurt ook vaak als ik aan het bellen ben en op dat moment wordt de verbinding direct slecht. Als ik dan niet heel snel een paar passen naar links of rechts zet, wordt de verbinding verbroken. Niet erg handig dus.

Nu kan ik wel kiezen om dan maar nooit verbinding te hebben met 3g, maar dat lijkt me toch ook geen oplossing. Dan had ik beter een andere toestel kunnen kopen... ;-) Ook het telkens aan/uitzetten van de 3g lijkt me niet handig. Heeft iemand een meer praktische oplossing om dit probleem te verhelpen?

Hartelijk dank voor het antwoorden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gverbinding, netwerk, overgang, verbinding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g tomdk KPN 2 15-05-11 18:43
Problemen met 3G netwerk (geen bereik) gunneh KPN 1 31-12-10 01:46
Veel problemen met overgang 3G naar iPhone 4 rb1962 iPhone algemeen 1 11-12-10 10:29
Problemen met netwerk T-MOBILE jan1968 Odido (T-Mobile) 1 18-07-09 13:58
TIP: Overgang van Belgisch naar Nederlands netwerk Gabrie iPhone algemeen 1 03-04-09 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.