Iphone backlight werkt niet .wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 16 g en geeft geen black kight meer ik zou graag willen hoe ik dit kan oplossen en heb er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone backlight werkt niet .wat nu?
Ik heb een iphone 4 16 g en geeft geen black kight meer ik zou graag willen hoe ik dit kan oplossen en heb er geen garantie op ,ik zag op youtube dat je met wat draden de blacklight kan laten werken door wat draadjes aan elkaar te zetten ik Ou graag meer info hierover willen hebben , ik ben der helemaal ziek van wie kan mij helpen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G backlight is uitgevallen, wat nu? | alena | iPhone algemeen | 13 | 30-01-13 17:05 |
Unlockit - APN Changer for your iPhone werkt niet, wat nu? | Juniorv87 | Overige providers Nederland | 4 | 13-01-11 09:43 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
|
|