nieuwe Ihone, maar met oude bestanden (??) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, binnenkort ontvang ik mijn nieuwe iphone. Hiervoor had ik een andere iphone, met de nodige betaalde bestanden. Is het mogelijk om deze gewoon op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe Ihone, maar met oude bestanden (??)
Hallo,
binnenkort ontvang ik mijn nieuwe iphone. Hiervoor had ik een andere iphone, met de nodige betaalde bestanden. Is het mogelijk om deze gewoon op mn nieuwe iphone te installeren zonder kosten? Alvast bedankt voor het antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jazeker. Gewoon dezelfde Apple ID gebruiken.
|
|||
|
|||
Misschien een hele rare vraag. Maar hoe doe je dat?
|
|
||||
|
||||
Alle Apps die je ooit gekocht hebt, mag je gratis opnieuw downloaden in de App Store. Nadat je ingelogd hebt met je Apple ID zie je een tabblad 'Aankopen' waar je al je voorgaande Apps die je had gekocht, ziet staan. Je hoeft alleen maar op 'download' te tikken.
In iTunes op de desktop kun je ook je aankoop historie bekijken, als je niet meer weet welke Apps je ookweer gekocht had..... En als je je vorige iPhone ooit eens met iTunes gesynchroniseerd hebt, is er automatisch een reservekopie aangemaakt. Sluit je je nieuwe iPhone recht vanuit de doos aan op iTunes, dan zal die vragen of je een reservekopie terug wilt zetten op je nieuwe iPhone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oude reserve kopie met nieuwe samenvoegen | bobels | iPhone algemeen | 4 | 21-08-11 19:15 |
Windows: Nieuwe simkaart met oude telefoonnummer | vuurvreter | iTunes | 4 | 13-02-10 15:54 |
OUDE Iphone met nieuwe FW 2.0 ervaringen? | MCNO | iPhone algemeen | 1 | 15-07-08 18:41 |
|
|