iPhone als modem gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, afgelopen zomer was ik heel blij toen ik het eindelijk voor elkaar kreeg om mijn iPhone als modem voor mijn iPad te gebruiken (tethering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als modem gebruiken
Hallo,
afgelopen zomer was ik heel blij toen ik het eindelijk voor elkaar kreeg om mijn iPhone als modem voor mijn iPad te gebruiken (tethering / personal hotspot). Dat gebeurde nadat ik van provider T-Mobile overgestapt was naar KPN. Ik hoefde hiervoor mijn phone dus niet te jailbreaken. Nadat ik echter op beide devices iOS5 had geïnstalleerd - ik denk dat het daar mee te maken heeft - verdween opeens uit de instellingen de Personal Hotspotfunctie en kon ik dus niet meer de phone als modem gebruiken. Weten jullie een oplossing zonder dat ik hoef te jailbreaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij Instellingen / Algemeen / Netwerk / en schakel daar eens de optie persoonlijke hotspot aan.
|
|||
|
|||
Uiteraard heb ik daar als eerste gekeken, maar dat woord/deze functie is opeens in dit scherm verdwenen
|
Labels |
ipad, iphone, modem, personal hotspot, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om je iPhone als modem te gebruiken. | CrimpyRex | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 02:22 |
Laptop gebruiken als modem | I4Phone | Wi-Fi | 0 | 22-09-10 18:24 |
Kan je de Iphone 3 G ook gebruiken als modem voor je laptop/PC? | Frido | Wi-Fi | 13 | 15-06-10 20:55 |
iphone gebruiken als usb modem | condor1962 | Archief | 7 | 14-12-08 18:25 |
iPhone als modem | iberno | iPhone algemeen | 6 | 19-01-08 22:01 |
|
|