kan wel mail versturen maar niet onvangen op iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit met probleem. ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen met iphone 4S. heeft iemand hier oplossing voor steve...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan wel mail versturen maar niet onvangen op iphone.
hallo,
ik zit met probleem. ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen met iphone 4S. heeft iemand hier oplossing voor steve |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je wel kan verzenden, dan werkt het systeem en heb je dus ook verbinding met het internet.
Je kan niet ontvangen, dan ligt het naar alle waarschijnlijkheid aan een typ fout. Kijk goed bij je instellingen, als die goed staan verwijder dan je wachtwoord en typ die opnieuw in. Succes. |
|
||||
|
||||
Met zulke summiere informatie kunnen we je nauwelijks helpen...
Welke provider? Welke instellingen ingevuld?
|
|||
|
|||
na veel uittesten nog niet gelukt. versturen wel en ontvangen niet
ga alles doorgeven nu. provider van iphone: proximus thuis heb ik internet en mail adressen van telenet pop-accountgegevens naam: steve adres: email adres @telenet.be beschrijving: email adres @telenet.be server inkomende post hostnaam: in.telenet.be gebruikersnaam: van op de fiche van telenet wachtwoord: van op de fiche van telenet server uitgaande post SMPT smpt.telenet.be als ik op server uitgaande post klik staat hoofdserver smpt.telenet.be AAN server voor uitgaande post hostnaam smpt.telenet.be gebruikersnaam: "naam email voor de @" wachtwoord: optioneel gebruik SSl staat uit identiteitscontrole staat niets aangevinkt serverpoort 25 ik hoop dat ik hier alles mee vermeld heb |
|
||||
|
||||
Citaat:
uit.telenet.be Succes. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2011 om 08:36 ---------- Citaat:
Citaat:
En als het toch smtp.telenet.be is dan moet je wel SMTP typen i.p.v. SMPT |
|
|||
|
|||
ik weet niet wat er gebeurt is maar nu werkt hij wel.
het moet dus wel smtp zijn. maar nu heb ik een ander probleem. als ik een mail binnenkrijg krijg ik die 3x aan vermits ik 3 mailadressen ingesteld heb |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry weet nu waar het probleem ligt
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
alles werkt nu perfekt.
voor alle duidelijkheid: ik heb mobiel internet van proximus en vast internet thuis van telenet. ik heb nl 1 mailbox waar 3 mailadressen (aliassen) inzitten. probleem was ook dat ik telkens een mail aankreeg die in 3voud onder elke mail binnen kwam. je moet niet 3 accounts van dezelfde mailbox aanmaken maar slechts 1 server inkomende post: hostnaam: in.telenet.be gebruikersnaam: van op de fiche van telenet wachtwoord: van op de fiche van telenet server uitgaande post: SMTP: relay.skynet.be (in mijn geval proximus) gebruikersnaam: optioneel wachtwoord: optioneel serverpoort 25 andere SMPT-server hostnaam: smtp.telenet.be gebruikersnaam: optioneel wachtwoord: optioneel serverpoort 25 hoop dat hier nog mensen mee geholpen zijn |
|
|||
|
|||
Hallo,
oplossing voor uitgaande mails telenet heeft niks te maken met telenet. inkomende mails gebruik je in.telenet.be uitgaande is afgankelijk welke provider je hebt. mobistar is gprsmail.mobistar.be telenet is uit.telenet.be voor proximus en base weet ik het niet. anders even bellen naar klantendienst van je provider en die geeft je de server voor uit gaande mails hopelijk heeft dit geholpen.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi | dijklarg | Wi-Fi | 6 | 11-11-14 23:26 |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
E-mail versturen wel via 3G, niet via Wi-Fi | Paul_538 | Wi-Fi | 6 | 01-02-11 00:24 |
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! | Urbancowboy | iPhone algemeen | 8 | 21-07-10 21:46 |
wel mail outlook maar niet op iphone | Suyker | iPhone algemeen | 5 | 10-02-09 17:27 |
|
|