Iphone 4s activatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen! Ik krijg dinsdag aanstaande mijn iPhone 4S binnen maar mijn abonnement start pas in Januari. Hier heb ik bewust voor gekozen. Mijn nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s activatie
Dag mensen!
Ik krijg dinsdag aanstaande mijn iPhone 4S binnen maar mijn abonnement start pas in Januari. Hier heb ik bewust voor gekozen. Mijn nummer die ik nu heb (prepaid) word overgezet naar de microsim die ik straks meegeleverd krijg. Kan ik mijn iPhone straks wel gewoon activeren met de microsim? Of gaat mijn abonnement dan direct in? Groetjes, Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt je telefoon wel activeren, maar de sim is nog niet in de lucht. Je zult het met een andere sim moeten doen, denk ik. Het is niet zo, dat je abo al eerder ingaat, daar heb je afspraken over gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Ik kan dus ook eventueel mijn oude simkaart tot MicroSim knippen en hem dan activeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: activatie iphone 3g 3.1.2 / 3.1.3 | wessel77 | Jailbreak | 0 | 01-08-10 21:37 |
iPhone activatie | Chane | iPhone algemeen | 7 | 27-07-10 15:58 |
iPhone: Activatie iPhone | Novarion | Jailbreak | 6 | 14-03-10 20:00 |
iPhone: iphone activatie | Miguelb | Jailbreak | 2 | 07-02-09 21:23 |
iPhone Activatie | leon | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 05-07-08 22:43 |
|
|