iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S 30 dagen-regeling (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/106849-iphone-4s-30-dagen-regeling.html)

Maximtje 12-12-11 16:55

iPhone 4S 30 dagen-regeling
 
Ik heb een vraagje: als ik een iPhone 4S koop, heb ik dan het recht om het toestel binnen 30 dagen terug te sturen? Het gaat hier om de simlockvrije versie uit de online Apple Store.

Met vriendelijke groet,

Maxim

Guest-20180925190238 12-12-11 16:59

Dat kan je allemaal op onderstaande link nalezen:

Apple Store - Verkoopvoorwaarden

Dat is de link die op mijn laatste factuur van de Apple Online Store stond, en die staat hoogstwaarschijnlijk ook op jouw factuur.

Roos79 13-12-11 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maximtje (Bericht 745334)
Ik heb een vraagje: als ik een iPhone 4S koop, heb ik dan het recht om het toestel binnen 30 dagen terug te sturen? Het gaat hier om de simlockvrije versie uit de online Apple Store.

Met vriendelijke groet,

Maxim

Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.
Voor een aantal andere producten geld nu rond de kerst de 30 dagen regeling de iPhone valt hier niet tussen.

Wil jij hem een maand testen?

Guest-20180925190238 13-12-11 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 745578)
Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.

Niet alleen volgens jou, wat belangrijker is ook volgens Apple. Daarom heb ik de Verkoopsvoorwaarden gepost met een pointer naar de betreffende clausule.

Roos79 13-12-11 10:21

Ja maar daar staat wel wat dat er een verlenging geld in een bepaalde periode!
Enkel gaat dan om ik geloof 2009/2010 en deze gold niet voor de iphones maar dat staat er niet duidelijk in vermeld!

Geert1976 13-12-11 10:44

Mijn 1ste iPhone 4S ontvangen op 11 november en ik ontvang eind deze week mn 4e toestel na de 3 vorige terug te hebben gestuurd.
Ik merk dat Apple absoluut niet moeilijk niet om een replacement op te sturen (denk omdat ze zelf weten dat er wereldwijd zeer veel mensen problemen hebben met hun iPhone 4S).

Wellicht spelen de wereldwijde batterij-problemen ook een rol in Apple's soepele omruilbeleid.

Ik hoop dat mijn 4e toestel (iPhone 4S dus) eindelijk 100% functioneert, anders ga ik maar een 2e handse iPhone 4 (deze had ik hiervoor, iOS 5.0 erop draaiend en nauwelijks tot geen problemen mee gehad ) ergens kopen. Ik begrijp dat er heel veel mensen wel tevreden zijn met hun iPhone 4S, maar lees her en der dat deze mensen wel veel features en instellingen hebben uitstaan op hun iPhone om maar langer met hun batterij te kunnen doen.
Lijkt me nou niet echt de bedoeling van een 600 euro kostende smartphone

Guest-20180925190238 13-12-11 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 745626)
Mijn 1ste iPhone 4S ontvangen op 11 november en ik ontvang eind deze week mn 4e toestel na de 3 vorige terug te hebben gestuurd.
Ik merk dat Apple absoluut niet moeilijk niet om een replacement op te sturen (denk omdat ze zelf weten dat er wereldwijd zeer veel mensen problemen hebben met hun iPhone 4S).

En, wat heeft dat te maken met het feit dat men een aankoop kan annuleren binnen de veertien (14) dagen :confused::confused:

Geert1976 13-12-11 10:52

owww haha....jep! ik zie het.....Sorry! haha. Wilde gewoon ff mijn ervaringen ventileren. Excuses voor mijn post

Maximtje 13-12-11 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 745578)
Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.
Voor een aantal andere producten geld nu rond de kerst de 30 dagen regeling de iPhone valt hier niet tussen.

Wil jij hem een maand testen?

Ik wil bekijken hoe de batterijduur bevalt, als die goed is houd ik hem. Maar niemand weet hier verder iets over? Want in die voorwaarden staat het niet duidelijk.

Guest-20180925190238 13-12-11 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maximtje (Bericht 745809)
Ik wil bekijken hoe de batterijduur bevalt, als die goed is houd ik hem. Maar niemand weet hier verder iets over? Want in die voorwaarden staat het niet duidelijk.

Hoezo niet duidelijk :confused::confused::confused:

Citaat:

7.2 U heeft het recht het Product aan ons te retourneren of het recht Diensten te annuleren en de koopprijs van het Product aan u of het recht op Diensten terug te ontvangen, mits u binnen 14 kalenderdagen na de levering van het Product of binnen 14 kalenderdagen na uw aankoop van het recht op Diensten contact met ons opneemt. U mag echter geen Product aan ons retourneren en terugbetaling eisen indien het betreffende Product Software is die door ons aan u nieuw en verzegeld geleverd is, waarvan u het zegel heeft verbroken. U krijgt geen geld terug van de aankoopprijs van een recht op een Dienst indien u begonnen bent gebruik te maken van deze Dienst.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.