//

iPhone 4S 30 dagen-regeling

iPhone 4S 30 dagen-regeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje: als ik een iPhone 4S koop, heb ik dan het recht om het toestel binnen 30 dagen terug te sturen? Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-11, 16:55
Maximtje Maximtje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 4S 30 dagen-regeling

Ik heb een vraagje: als ik een iPhone 4S koop, heb ik dan het recht om het toestel binnen 30 dagen terug te sturen? Het gaat hier om de simlockvrije versie uit de online Apple Store.

Met vriendelijke groet,

Maxim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-11, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan je allemaal op onderstaande link nalezen:

Apple Store - Verkoopvoorwaarden

Dat is de link die op mijn laatste factuur van de Apple Online Store stond, en die staat hoogstwaarschijnlijk ook op jouw factuur.
  #3  
Oud 13-12-11, 08:07
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximtje Bekijk bericht
Ik heb een vraagje: als ik een iPhone 4S koop, heb ik dan het recht om het toestel binnen 30 dagen terug te sturen? Het gaat hier om de simlockvrije versie uit de online Apple Store.

Met vriendelijke groet,

Maxim
Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.
Voor een aantal andere producten geld nu rond de kerst de 30 dagen regeling de iPhone valt hier niet tussen.

Wil jij hem een maand testen?
  #4  
Oud 13-12-11, 09:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.
Niet alleen volgens jou, wat belangrijker is ook volgens Apple. Daarom heb ik de Verkoopsvoorwaarden gepost met een pointer naar de betreffende clausule.
  #5  
Oud 13-12-11, 10:21
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ja maar daar staat wel wat dat er een verlenging geld in een bepaalde periode!
Enkel gaat dan om ik geloof 2009/2010 en deze gold niet voor de iphones maar dat staat er niet duidelijk in vermeld!
  #6  
Oud 13-12-11, 10:44
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Mijn 1ste iPhone 4S ontvangen op 11 november en ik ontvang eind deze week mn 4e toestel na de 3 vorige terug te hebben gestuurd.
Ik merk dat Apple absoluut niet moeilijk niet om een replacement op te sturen (denk omdat ze zelf weten dat er wereldwijd zeer veel mensen problemen hebben met hun iPhone 4S).

Wellicht spelen de wereldwijde batterij-problemen ook een rol in Apple's soepele omruilbeleid.

Ik hoop dat mijn 4e toestel (iPhone 4S dus) eindelijk 100% functioneert, anders ga ik maar een 2e handse iPhone 4 (deze had ik hiervoor, iOS 5.0 erop draaiend en nauwelijks tot geen problemen mee gehad ) ergens kopen. Ik begrijp dat er heel veel mensen wel tevreden zijn met hun iPhone 4S, maar lees her en der dat deze mensen wel veel features en instellingen hebben uitstaan op hun iPhone om maar langer met hun batterij te kunnen doen.
Lijkt me nou niet echt de bedoeling van een 600 euro kostende smartphone
  #7  
Oud 13-12-11, 10:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Mijn 1ste iPhone 4S ontvangen op 11 november en ik ontvang eind deze week mn 4e toestel na de 3 vorige terug te hebben gestuurd.
Ik merk dat Apple absoluut niet moeilijk niet om een replacement op te sturen (denk omdat ze zelf weten dat er wereldwijd zeer veel mensen problemen hebben met hun iPhone 4S).
En, wat heeft dat te maken met het feit dat men een aankoop kan annuleren binnen de veertien (14) dagen
  #8  
Oud 13-12-11, 10:52
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

owww haha....jep! ik zie het.....Sorry! haha. Wilde gewoon ff mijn ervaringen ventileren. Excuses voor mijn post
  #9  
Oud 13-12-11, 19:24
Maximtje Maximtje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Nope volgens mij geld t voor max 14 dagen althans dat is mij verteld.
Voor een aantal andere producten geld nu rond de kerst de 30 dagen regeling de iPhone valt hier niet tussen.

Wil jij hem een maand testen?
Ik wil bekijken hoe de batterijduur bevalt, als die goed is houd ik hem. Maar niemand weet hier verder iets over? Want in die voorwaarden staat het niet duidelijk.
  #10  
Oud 13-12-11, 19:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximtje Bekijk bericht
Ik wil bekijken hoe de batterijduur bevalt, als die goed is houd ik hem. Maar niemand weet hier verder iets over? Want in die voorwaarden staat het niet duidelijk.
Hoezo niet duidelijk

Citaat:
7.2 U heeft het recht het Product aan ons te retourneren of het recht Diensten te annuleren en de koopprijs van het Product aan u of het recht op Diensten terug te ontvangen, mits u binnen 14 kalenderdagen na de levering van het Product of binnen 14 kalenderdagen na uw aankoop van het recht op Diensten contact met ons opneemt. U mag echter geen Product aan ons retourneren en terugbetaling eisen indien het betreffende Product Software is die door ons aan u nieuw en verzegeld geleverd is, waarvan u het zegel heeft verbroken. U krijgt geen geld terug van de aankoopprijs van een recht op een Dienst indien u begonnen bent gebruik te maken van deze Dienst.
Reageren

Labels
iphone 30 dagen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G traag na 2 dagen? thapoint01 iPhone algemeen 11 11-10-11 13:10
Volume regeling via Headset iPhone 3G wordt niet ondersteund ppa iPhone algemeen 10 29-08-09 14:43
3 dagen nieuwe iphone nu al 1.1.1? macthijn Archief 6 06-10-07 16:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.