hoe sources lezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zou graag restoren met iplus; gewoon voor cydia enzo, en om alle overbodige(brol) weg te krijgen. maar wil mijn sources behouden, is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe sources lezen?
hallo, ik zou graag restoren met iplus; gewoon voor cydia enzo,
en om alle overbodige(brol) weg te krijgen. maar wil mijn sources behouden, is er geen tekstbestand ofzo waar ik deze kan kopieren of uitlezen en erna gewoon overtypen? want in de installer zelf kan je ze niet voluit lezen soms. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope niet mogelijk... Of je moet je eigen source maken met iappcat.com alleen dan ontvang je weer geen officieele updates...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ok bedankt stiruam, your todays guardian angel
|
|
|||
|
|||
Het is wel mogelijk een backup te maken van alle sources die je nu hebt ingevoerd. Dit kun je doen door het bestand /private/var/mobile/Library/Installer/PackageSources.plist te kopieren naar je computer en deze weer terug te plaatsen nadat je gerestored hebt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Klopt dit zijn alleen de sources van de installer applicatie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe installer + Sources ? | djkoksal | Archief | 2 | 18-08-09 06:03 |
Sources | NielsZwolle | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-01-09 10:54 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Roms en sources...hoe werkt het precies... | danielle83 | Archief | 1 | 17-02-08 21:36 |
|
|