Twitter gebruiker zoeken (oude nickname) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Wat ik nog heb zijn twee oude gebruikersnamen van een Twitter account van één persoon. Alleen nu is de gebruikersnaam alweer veranderd waardoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter gebruiker zoeken (oude nickname)
Beste allemaal,
Wat ik nog heb zijn twee oude gebruikersnamen van een Twitter account van één persoon. Alleen nu is de gebruikersnaam alweer veranderd waardoor ik niet meer weet wat de huidige gebruikersnaam is... Hoe vind ik deze gebruiker nog terug, ik heb niet meer dan de gebruikersnamen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? | King1987 | Chat en geruchten | 146 | 29-09-13 07:20 |
Welk apple id gekoppeld aan Game Center nickname? | headliner | iPad algemeen | 0 | 12-10-11 21:44 |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
iPhoneclub Forum nickname wijzigen | Pelle4495 | Chat en geruchten | 1 | 29-08-09 13:09 |
|
|