Synchronisatie problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik muziek van mijn iTunes wil synchroniseren met mijn iPhone, zegt hij wel dat hij synchroniseert maar ondertussen doet hij dat helemaal niet. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie problemen
Als ik muziek van mijn iTunes wil synchroniseren met mijn iPhone, zegt hij wel dat hij synchroniseert maar ondertussen doet hij dat helemaal niet. Ik heb bijvoorbeeld drie afspeellijsten erop staan, maar in plaats van alledrie staat er maar eentje op! Dat kan toch helemaal niet?!
Kan iemand mij hiermee helpen? Er is redelijke haast bij... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes > Apparaten > iPhone > Muziek
- Synchroniseer muziek - Geselecteerde afspeellijsten, artiesten, albums en genres Kun je de nummers in iTunes wel afspelen? Maak eens een nieuwe aan, synchroniseert die wel? Staat in iTunes vóór ieder nummer een vinkje? -> anders iTunes > Apparaten > iPhone > Overzicht > Synchroniseer alleen aangekruisde... |
|
|||
|
|||
Ja en ja. Ik kwam net op hetzelfde idee en nu doet ie het wel. Toch bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PRoblemen bij synchronisatie via Wi-Fi | darebel | Wi-Fi | 5 | 30-11-11 01:06 |
iPhone 2G problemen door synchronisatie | d0lf | iTunes | 2 | 31-03-11 23:00 |
Problemen met synchronisatie op andere pc's | ramroep | iTunes | 0 | 10-03-11 15:43 |
Synchronisatie problemen | dutchronnie | iTunes | 1 | 11-12-10 15:37 |
synchronisatie problemen | ydg | Archief | 2 | 30-04-09 22:36 |
|
|