Dom dom dom, wachtwoord vergeten ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, here's the problem; Ik ben dus heel slim mijn wachtwoord vergeten. Maar hoe moet ik mijn wachtwoord kraken/opnieuw invoeren EN mijn bestanden behouden?Thnx alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dom dom dom, wachtwoord vergeten !
Oke, here's the problem;
Ik ben dus heel slim mijn wachtwoord vergeten. Maar hoe moet ik mijn wachtwoord kraken/opnieuw invoeren EN mijn bestanden behouden?Thnx alvast voor het antwoorden Gr. mij PS. Ik weet eigenlijk niet welke versie ik heb, maakt dat uit? & ik heb gejailbreakt, maar dat is een beetje een oude jailbreak.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingen wachtwoord vergeten. | waltapple | iPhone algemeen | 8 | 11-11-11 16:28 |
Wachtwoord vergeten? | McNismo | iPhone algemeen | 0 | 27-08-11 12:59 |
HELP BEN super dom en iphone werkt niet meer goed door IOS 5 | iphonesven | iPhone algemeen | 21 | 11-06-11 17:01 |
dom t mobile volk | bzb | Odido (T-Mobile) | 22 | 05-09-10 20:51 |
Heel dom maarja wou het zelf! | -kriis | Unlock [archief] | 8 | 17-01-08 01:50 |
|
|