fout op poort 443 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4S kan ik probleemloos de berichten en agenda met de exchange server op het werk synchroniseren. Dezelfde instellingen heb ik op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout op poort 443
Op mijn iPhone 4S kan ik probleemloos de berichten en agenda met de exchange server op het werk synchroniseren. Dezelfde instellingen heb ik op de Air mac ingesteld. De server heeft een fout geretourneerd: De verbinding met de host 'webmail.server.nl' op poort 443 is mislukt. Ik heb al een paar zaken geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Bij de account instellingen, staat het pad voor de interne server op : EWS/Exchange.asmx en interne port 443 (SSL aan). Bij het pad voor de externe server staat niks en externe port 80 Wie kan mij verder helpen. Groet Mari
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Normaal zijn interne en externe het zelfde dus 2 maal zelfde -EWS/Exchange.asmx en interne port 443 (SSL aan)-invullen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blokkeert telfort poort 25 (smtp)?? | gvrman | KPN | 0 | 22-09-11 22:31 |
Poorten naast poort 80 | ardtimmerman | iPhone algemeen | 1 | 28-04-11 12:49 |
poort adres veranderen | fcruizer | iPhone algemeen | 1 | 07-06-10 18:25 |
Alle iDevices: SSH poort aanpassen | Poserman | Jailbreak | 0 | 02-03-10 16:59 |
Probleem oordopjes poort | iFonzie | iPhone algemeen | 1 | 16-06-08 23:19 |
|
|