Instellingen sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben een echte leek met de iPhone 4 heb deze pas van gisterenavond (zaterdag) nog even naar Mobistar center geweest voor andere si ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen sms
Hallo
Ik ben een echte leek met de iPhone 4 heb deze pas van gisterenavond (zaterdag) nog even naar Mobistar center geweest voor andere si kaart (micro) ze hebben al mijn nummers overgezet en alles blijkt te werken behalve sms berichten krijg ij niet verstuurd. Krijg steeds de melding dat Dit bericht alleen kan verstuurd worden als de mms berichten zijn ingeschakeld! Wat heb ik verkeerd ingesteld? Heb de proef gedaan en een bericht verstuurd met een andere GSM naar mijn iPhone komt dit binnen en kan ik ook beantwoorden, dan is er niets aan de hand Enkel als ik een nieuw bericht maak en wil dit versturen krijg ik deze melding Heb een abonnementje van 5€. Bij Mobistar België Graag hulp aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
website mobistar? helpdesk?
|
||||
|
||||
Mogelijk is er iets niet geactiveerd, volgende week even bellen met mobistar.
Anders iphone een keer herstellen. |
|
|||
|
|||
Alles Opgelost
Mms moest ook ingeschakeld zijn op de iPhone Kan nu sms verzenden en ontvangen Men heeft mij verteld dat zolang er geen foto of ander bestand bij het bericht gevoegd is dit een gewone sms is die wordt verstuurd en er geen bijkomende kosten voor mms zijn Hopelijk hebben ze mij geen leugens wijs gemaakt Alvast bedankt voor uw hulp |
|
|||
|
|||
Nou bij mij staat Mms gewoon uit, en nergens last van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Switchen tussen iMessage en sms zonder elke keer naar de instellingen te gaan. | lastheart | iPhone algemeen | 7 | 09-08-12 02:15 |
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen | sniffertje | Archief | 1 | 27-04-10 17:06 |
sms instellingen bij mobistar | ardanwen | Orange | 1 | 14-01-09 22:08 |
sms instellingen | b-boy | iPhone algemeen | 0 | 09-12-07 13:49 |
|
|