Mobiel-netwerk doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Ik heb een 8GB iPhone 3GS (iOS 5.0), mijn mobiel-netwerk doet raar, hij doet het wel, maar vaak valt hij gewoon weg. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey guys,
Ik heb een 8GB iPhone 3GS (iOS 5.0), mijn mobiel-netwerk doet raar, hij doet het wel, maar vaak valt hij gewoon weg. Ik ontvang dan nog wel push-berichten van alles, maar applicaties zoals Whatsapp, Echofon, etc. krijgen hem dan niet te pakken. Meestal is dit te verhelpen door mobiel-netwerk even uit/aan te zetten, maar soms moet ik hem ook rebooten, en dit gaat lastig aangezien er een tethered jailbreak op zit en ik mijn laptop dus nodig heb om te rebooten. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? Mijn Wi-Fi antenne is trouwens stuk, maar dit probleem deed zich pas later voor, zou het er toch mee te maken kunnen hebben? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-12-11 om 04:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Herstel hem eerst eens zonder JB. Als dat niet helpt kan je verder kijken maar dan is dit zeker al geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Laat ik dat maar eens proberen dan.
Bijgewerkt naar 5.0.1, untethered jailbreak op gegooit, nog geen problemen ondervonden. Bedankt! Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-12-11 om 04:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail doet raar | noahluka | iPhone algemeen | 3 | 25-06-10 17:03 |
Doet raar. | eriks | iPhone algemeen | 6 | 16-04-08 17:44 |
Installer doet raar | Phinjolo | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-04-08 21:39 |
Notes doet raar | roelofk | Unlock [archief] | 5 | 05-03-08 00:45 |
|
|