kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn naam is Michael en ik heb een vraag als ik gesynchroniseerd heb maakt mijn i tunes dan ook en back up van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind
hallo mijn naam is Michael en ik heb een vraag als ik gesynchroniseerd heb maakt mijn i tunes dan ook en back up van mijn contacten. zo ja waar vind ik die dan terug op mijn pc of i tunes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, die contacten staan in de backup die iTunes maakt, elke keer als je synchroniseert.
Die zijn echter niet goed geschikt om in te zien of te bekijken. De locatie van de backups is meestal een submap in de iTunes folder/map onder je C-schijf. Je kunt je contacten ook laten synchroniseren met je Outlook, via iCloud, of als je gmail hebt via Google. Laatst gewijzigd door ballegooier; 28-12-11 om 19:22. |
|
|||
|
|||
dank je voor het snelle reageren
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: kan iemand mij vertellen welke simlock ik op mijn iphone 4 heb? | martijn156 | Unlock | 0 | 14-11-11 17:44 |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|