Synchronisatie weggeklikt en kan nu niet meer starten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik heb een klein probleem met mijn Iphone. Mijn neefje was zijn account kwijt of iets dergelijks en heb ik hem spelletjes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie weggeklikt en kan nu niet meer starten.
Goede avond,
Ik heb een klein probleem met mijn Iphone. Mijn neefje was zijn account kwijt of iets dergelijks en heb ik hem spelletjes op mijn account voor zijn ipod touch laten downloaden. Toen ik nu mijn iphone in mijn computer aansloot ging hij die synchroniseren. Dat wilde ik niet hebben, al die mb's op mijn telefoon. in mijn blinde paniek brak ik de synchronisatie af (drukte op het kruisje). Daarna vond ik dat ik de apps kon "stoppen" .. nu is alleen het probleem dat mijn iphone helemaal niet meer wil synchroniseren. Hij zegt wel dat hij wacht of het starten er van, maar geeft dan bericht dat de synchronisatie niet gestart kan worden omdat de synchronisatie sessie niet geopend kan worden. Ik kan nu ook geen muziek erop zetten.. wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restoren naar een ouder punt, werkt dat niet probeer eens een Hard Reset (Home button + Wake/Sleep button) en als dat niet werkt eens proberen in DFU mode (10 seconden Home button + Wake/Sleep button inhouden, en na exact 10 seconden de Wake/Sleep button loslaten en Home button vasthouden)
|
Labels |
afbreken, apps, iphone, openen, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan phone app niet starten | rem4rk4ble | iPhone Apps | 9 | 09-11-10 23:23 |
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten | Twananas | iTunes | 0 | 01-07-10 01:40 |
Programma's starten niet meer op. | iPeppel | Archief | 5 | 24-12-09 14:12 |
Coderen bij synchronisatie kan niet meer uit | Nymphetamine | iTunes | 2 | 31-10-09 17:11 |
Kan programma niet starten | Airborne | Archief | 3 | 11-12-08 10:47 |
|
|