Reserve kopie met shh terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag.. Mijn oude 3g is niet meer te gebruiken ander 3g nu in gebruik. Nu ben ik al uren aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reserve kopie met shh terugzetten
Hallo,
Ik heb een vraag.. Mijn oude 3g is niet meer te gebruiken ander 3g nu in gebruik. Nu ben ik al uren aan het zoeken en uitvoeren van allerlei handelingen maar helaas zonder resultaat. Heb een reservekopie gemaakt.. Deze wil ik niet in zijn geheel terug zetten alleen mijn smsjes whatsapp adresboek etc terugzetten.. Mbv iphone backup extractor (mac) heb ik deze geextract en deze middels shh (cyberduck) in private/var/root/liberary geplaatst .. Na reboot staat alles wel in de mappen (sms.db in sms etc) echter helaas is er niets gekopieerd terwijl shh wel dit aangeeft ..!! Wat doe ik verkeerd of is dit überhaupt mogelijk.. Ps wil niet synchroniseren met Itunes. Alvast bedankt voor het meedenken!! Katrien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oude reserve kopie met nieuwe samenvoegen | bobels | iPhone algemeen | 4 | 21-08-11 19:15 |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Reserve kopie terugzetten | henkiphone | iTunes | 9 | 29-12-09 23:04 |
Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten | Sanders88 | iPhone algemeen | 2 | 02-11-09 21:08 |
|
|