land bij adres in contacten verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Aangezien ik een aparte contactenlijst wil maken met andere gegevens dan naw gebruik ik daarvoor aangepaste veldnamen voor het adres. Dit gaat op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
land bij adres in contacten verwijderen
Hallo Allemaal,
Aangezien ik een aparte contactenlijst wil maken met andere gegevens dan naw gebruik ik daarvoor aangepaste veldnamen voor het adres. Dit gaat op zich goed alleen staat er dan overal het land bij, Nederland als standaard. Kan ik de landinstelling op een of andere manier ook uitschakelen? Alvast bedankt. iMoos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten verwijderen ? | steelo | iPhone algemeen | 20 | 03-12-11 23:34 |
gebruikt email adres verwijderen | jiggy1965 | iPhone algemeen | 8 | 29-11-11 19:30 |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
contacten synchroniseren met e-mail adres | alexander1 | iTunes | 5 | 12-01-11 17:16 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|