iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   vragen over mijn camera kan iemand mij helpen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108765-vragen-over-mijn-camera-iemand-helpen.html)

mschmidtwegenbouw 03-01-12 21:44

vragen over mijn camera kan iemand mij helpen
 
ik gebruik al een tijdje een ihone 4S waar ik erg tevreden over ben. maar tog heb ik en paar vragen vraag 1 er zou een mogelijk heid moeten zijn om van uit scherm beveiliging direct de camera te kunnen gebruiken kan iemand mij vertellen hoe. want als ik nu op een volume knop druk gebeurt er niks. ik gebruik wel een beveiliging code

vraag 2
met mijn supersonisch snelle ihone 4s zou ik super snel foto's moeten kunnen nemen maar steeds als ik een foto maak moet hij eerst ongeveer 2 seconden scherp stellen. is dit normaal of zit het in mijn instellingen? met als gevolg dat als ik snel iets moet vast leggen dat de fotos erg wazig zijn. ik zie ook regelmatig in de app store apps die je camera zouden verbeteren heef iemand hier ervaring mee
vraag 3
als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit

apotheosis 03-01-12 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mschmidtwegenbouw (Bericht 755015)
ik gebruik al een tijdje een ihone 4S waar ik erg tevreden over ben. maar tog heb ik en paar vragen vraag 1 er zou een mogelijk heid moeten zijn om van uit scherm beveiliging direct de camera te kunnen gebruiken kan iemand mij vertellen hoe. want als ik nu op een volume knop druk gebeurt er niks. ik gebruik wel een beveiliging code

vraag 2
met mijn supersonisch snelle ihone 4s zou ik super snel foto's moeten kunnen nemen maar steeds als ik een foto maak moet hij eerst ongeveer 2 seconden scherp stellen. is dit normaal of zit het in mijn instellingen? met als gevolg dat als ik snel iets moet vast leggen dat de fotos erg wazig zijn. ik zie ook regelmatig in de app store apps die je camera zouden verbeteren heef iemand hier ervaring mee

1)2keer snel op de homebutton duwen dan verschijnt vooraan meteen da cameraatje en ga je meteen naar je camera.

2)das normaal; een foto scherp stellen vind ik belangrijk, krijg je meestal mooiere foto's/kwaliteit. Snel een foto trekken is te riskant, eerst snel effe op je scherm tikken op de plaats die je wil.

Wallyİ 03-01-12 21:58

En die apps die je camera dramatisch zouden verbeteren...Daar zou ik niet te veel van geloven...

RobinM 03-01-12 22:55

Bericht wat ik in je andere topic ook heb geplaatst (dezelfde):

Dat scherpstellen duurt nou eenmaal even, 2 sec. is overigens niet veel. En apps die je camera kunnen verbeteren is ook nep, softwarematig kan je de camera geen betere foto's laten maken (helaas). Wel kun je naderhand de foto's bewerken d.m.v. Instagram,Snapseed en Adobe maar daar zit natuurlijk ook wel weer een limiet aan. Meestal kun je alleen filters toepassen en eventueel de basis parameters bewerken. Heeft natuurlijk te maken met de rekenkracht van het toestel.

mschmidtwegenbouw 03-01-12 23:11

dank je voor je snelle reactie
 
andere vraag als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit moet ik het hier ook maar mee doen of weet je daar wel een oplossing op

Wallyİ 03-01-12 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mschmidtwegenbouw (Bericht 755091)
andere vraag als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit moet ik het hier ook maar mee doen of weet je daar wel een oplossing op

Klopt..is niks aan te doen...

HDR (high dynamic range) werkt alleen bij voldoende licht...iets wat de LED-flits van je iPhone niet kan leveren...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.